سرعت، عامل اصلی وقوع تصادفات خودروها در کیش است


سرعت، عامل اصلی وقوع تصادفات خودروها در کیش است

کیش - ایرنا - رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کیش گفت: تخلف سرعت غیرمجاز خودرو ها در معابر جزیره کیش افزایش یافته و عامل اصلی وقوع تصادف ها است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی توانگر روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: فرهنگ ترافیک یکی از زیبایی های جزیره کیش بوده و در این راستا سرعت مجاز در تردد های شهری ۶۰ کیلومتر و برون شهری ۸۰ کیلومتر تعیین شده است.

وی افزود: در دو ماه گذشته شاهد بروز تخلف عدم رعایت سرعت توسط کیشوندان هستیم که در شبانه روز بیش از ۱۰ خودرو متخلف توسط تیم های نامحسوس توقیف می شود.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه گفت: با توجه به روند افزایشی تخلفات، تیم های تخصصی پلیس راهور به صورت شبانه روزی فعال که ماهیانه بیش از ۱۲۰ خودرو به علت عدم رعایت سرعت مجاز به پارکینگ منتقل می شود.

سرهنگ توانگر افزود: تعداد زیادی از تخلفات عدم رعایت سرعت هم از طریق دوربین های کنترل سرعت ثبت می شود در بررسی به عمل آمده عمده تخلفات توسط کیشوندان انجام شده است.

وی یادآور شد: در بین متخلفین افرادی که ادعای حفظ فرهنگ ترافیک و ارتقای آن را دارند بعضا در فضای مجازی نسبت به کاهش اعتبار این فرهنگ در کیش گله مند هستند شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش از شهروندان خواست نسبت به رعایت قوانین اهتمام ویژه داشته و تخلفات را از طریق سامانه ۱۲۰ به پلیس راهور اعلام کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد