استاندار فارس: همکاری نیروی انتظامی در مدیریت کرونا ستودنی است


استاندار فارس: همکاری نیروی انتظامی در مدیریت کرونا ستودنی است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با اشاره به همکاری مجموعه‌های مختلف در زمینه مدیریت کرونا در این استان از زمان ورود این ویروس تاکنون گفت: از جمله این مجموعه‌ها نیروی انتظامی بود که همکاری و اقداماتش ستودنی ستودنی است.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، یکشنبه در همایش نیروی انتظامی در شیراز افزود: مجموعه نیروی انتظامی در کنار کمک به حفظ امنیت، در بحث مقابله با کرونا به ویژه در زمینه اجرای محدودیت‌های کرونایی و همچنین واکسیناسیون کمک بسیاری به کادر درمان و شهروندان کرد و در حقیقت می‌توان گفت که نیروی انتظامی در این زمینه شاهکار کرد.
وی یکی از خواسته‌های مردم استان که در جریان سفرهای شهرستانی از جانب آنها مطرح می‌شود را درخواست پاسگاه انتظامی دانست و ادامه داد: معمولا در جریان هر سفر مردم در کنار تقاضای ایجاد مرکز درمانی و خانه بهداشت، تقاضای ایجاد پاسگاه را نیز مطرح می‌کنند که علت آن خیر و نیکی و خدماتی است که از نیروی انتظامی دریافت کرده‌اند.
او بیان کرد: اگر می‌خواهیم در خانه خود در آرامش زندگی کنیم و امنیت و آسایش داشته باشیم و اگر بنا است به مسافرتی برویم قطعا نیازمند حضور نیروی انتظامی هستیم تا با اطمینان کامل، خانه، خانواده و اموال خود را به آنها بسپاریم و با خیالی آسوده سفر کنیم.
استاندار فارس افزود: در بحث تامین امنیت و مقابله با افراد شرور و مخلان نظم و امنیت نیز نیروی انتظامی همواره با قاطعیت برخورد کرده و اجازه نداده است که چنین افرادی امنیت و آسایش مردم را به مخاطره بیاندازند و به اموال عمومی آسیب و خسارت وارد کنند.
ایمانیه با اشاره به رضایت شهروندان از نوع برخورد و تعامل پلیس در جامعه گفت: در کشورهایی که مدعی رعایت حقوق انسان‌ها هستند شاهد هستیم که در برخی مواقع پلیس چه برخوردهای خشنی با کسانی که ممکن است یک تخلف کوچک مرتکب شده باشند دارد در حالی که برخورد پلیس در کشور ما با مردم بیشتر ارشادی و اصلاحی است.
او افزود: در جریان تجمع هایی که از سوی صنوف مختلف و یا شهروندان برای پیگیری و بیان مطالباتشان برپا می‌شود نیز شاهد هستیم که پلیس با آرامش با مردم برخورد می‌کند.
استاندار فارس، خصوص مسائل رفاهی کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی استان هم گفت: امیدواریم در سال آتی بتوانیم با همکاری نیروی انتظامی استان اقداماتی را در زمینه تامین رفاهیات کارکنان این مجموعه داشته باشیم و از جمله در بحث تامین مسکن در قالب طرح ملی مسکن به خانه دار شدن پرسنل خدوم این نیرو کمک کنیم.
ایمانیه بیان کرد: در زمینه مباحث مرتبط با تامین امنیت مناطقی که به شکل کمرنگ تری تحت پوشش نیروی انتظامی هستند نیز امیدواریم فرماندهی انتظامی فارس در قالب یک طرح جامع برای کل استان کمک کند تا افق رسیدن به امنیت جامع فارس بر اساس استقرار پاسگاه‌های انتظامی در همه جای استان پیش بینی شود و در این مسیر و برای رسیدن به اهداف، ما نیز در کنار آنها خواهیم بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان