67 طرح عمرانی و خدماتی دهه فجر در گیلانغرب افتتاح می‌شود


67 طرح عمرانی و خدماتی دهه فجر در گیلانغرب افتتاح می‌شود

قصرشیرین - ایرنا - سرپرست فرمانداری گیلانغرب از افتتاح 67 طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی، گردشگری، صنعتی، کشاورزی و آموزشی در این شهرستان در ایام باشکوه دهه فجر انقلاب خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 570 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حشمت رضایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در زمینه گازرسانی به ۲۶ روستای شهرستان، خدمات عمران شهری و روستایی، کشاورزی، آموزشی، راه و صنعتی و گردشگری است و علاوه براین، ده‌ها برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی نیز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نواختن زنگ انقلاب در مدارس، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، رژه ناوگان حمل و نقل شهری از مهمترین این طرح‌هاست، ادامه داد: ده‌ها برنامه ورزشی رشته‌های مختلف نیز در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب با بیان اینکه برای هر چه باشکوهتر برگزار دن برنامه‌های دهه فجر، ۱۵ کارگروه اجرایی در شهرستان پیش‌بینی شده است، گفت: تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان انقلاب، محافل انس با قرآن، برگزاری یادواره‌ شهدا در هر یک از دهستان‌ها، شهدای فرهنگی و دانش آموز، شهدای اصناف و کارمند و شهدای زن از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه مبارک فجر است.

رضایی تاکید کرد: دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و ضرورت دارد برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با محوریت مردم انجام شود.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی نتیجه رای و مشارکت حداکثری مردم است و به همه اقشار تعلق دارد همچنان که به پشتوانه مردم، نظام اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت می‌کند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی