موتورهای ردبول تا سال 2025 توسط هوندا عرضه می شوند


هلموت مارکو از تیم فرمول 1 (https://f1iran.com/) ردبول فاش کرد که قرارداد هوندا برای تامین موتورهایشان از ژاپن تا پایان این دوره یعنی 2025 ادامه خواهد داشت. هوندا همکاری موتوری خود را با ردبول با تامین تیم تورو روسو در سال 2018 آغاز کرد و از سال 2019 فعالیت خود را به تیم اصلی ردبول نیز گسترش داد. اما پس از پایان فصل 2021، که مکس ورشتپن از ردبول...

هلموت مارکو از تیم فرمول 1 ردبول فاش کرد که قرارداد هوندا برای تامین موتورهایشان از ژاپن تا پایان این دوره یعنی 2025 ادامه خواهد داشت.

هوندا همکاری موتوری خود را با ردبول با تامین تیم تورو روسو در سال 2018 آغاز کرد و از سال 2019 فعالیت خود را به تیم اصلی ردبول نیز گسترش داد. اما پس از پایان فصل 2021، که مکس ورشتپن از ردبول تاج قهرمانی جهان را کسب کرد، هوندا از این ورزش کنار رفت.

ردبول برای تصاحب مالکیت معنوی هوندا، بخش موتور خود را به نام «ردبول پاورترین» راه‌اندازی کرد و به درخواست ردبول، موافقت شد که موتور همچنان از پایگاه هوندا در ژاپن برای سال 2022 عرضه شود.

اما اکنون مارکو فاش می کند که هوندا مستقیماً پاوریونیت را تا پایان سال 2025 به ردبول عرضه می کند، قبل از اینکه موتورهای کاملاً جدید در سال 2026 وارد شوند.

هلموت مارکو، رئیس برنامه رانندگان جوان ردبول گفت:

ما اکنون راه حلی کاملاً متفاوت با راه حلی که در ابتدا پیش بینی شده بود پیدا کرده ایم.

موتورها تا سال 2025 در ژاپن تولید می شوند، ما اصلا به آنها دست نخواهیم زد. این بدان معناست که حقوق و همه اینها برای ژاپنی ها باقی خواهد ماند که برای سال 2026 مهم است زیرا ما را تازه وارد می کند.

در طول موفقیت های بزرگتر ما، بازنگری خاصی در بین ژاپنی ها صورت گرفته است. و همچنین اینکه آنها می توانند از دانش باتری [پاوریونیت فرمول یک] برای فاز برقی خود استفاده کنند.

در ابتدا برنامه ریزی شده بود که موتورهای ما را فقط برای سال 2022 بسازند. اکنون تصمیم گرفته شده است که این کار تا سال 2025 ادامه داشته باشد که البته برای ما یک مزیت بزرگ است. این بدان معناست که ما فقط باید تنظیمات و کالیبراسیون های دقیق را انجام دهیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


جشن خردادگان یا خرداد روز چیست؟