31 طرح گازرسانی در سقز افتتاح و کلنگ زنی می شود


 31 طرح گازرسانی در سقز افتتاح و کلنگ زنی می شود

سنندج- ایرنا- رییس شرکت گاز سقز گفت: در دهه مبارک فجر امسال، 31 طرح گازرسانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

شیرکو خندانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخشی از این طرح ها شامل گازرسانی به روستاهای "گاو کج سفلی و علیا، جعفرخان، دره هوان، دگاگا و سوته" از توابع شهرستان سقز است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همچنین بخشی دیگر از این طرح ها شامل ۱۹ واحد صنعتی و تولیدی است که برای آن حدود ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رییس شرکت گاز سقز یادآور شد: با گازرسانی به این ۶ آبادی تعداد روستاهای برخوردار از گاز در شهرستان سقز به ۲۴۹ روستا افزایش پیدا خواهد کرد.

خندانی افزود: همچنین در این ایام، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای "سیف طاله، شیپانجو، قامیشله ذوالفقار، میگ، سیانزار و کاومله" با اعتباری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت ملی گاز به زمین زده می شود.

شهرستان سقز دارای ۲۷۴ روستا در چهار بخش مرکزی، امام، زیویه و سرشیو و با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برنامه‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز سه شنبه ۱۲ بهمن‌ماه همزان با سراسر کشور در کردستان نیز آغاز می‌شود.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق