جودوکاران روشندل خراسان رضوی با هشت مدال قهرمان کشور شدند


جودوکاران روشندل خراسان رضوی با هشت مدال قهرمان کشور شدند

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم جودوی نابینایان خراسان رضوی گفت: جودوکاران نابینا و کم بینای خراسان رضوی با کسب چهار مدال طلا و چهار نقره در مسابقات قهرمانی جودوی نابینایان کشور مقام نخست تیمی را کسب کردند.

حسن رجبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سعید کوهکن در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد ولی پور در ۷۳ کیلوگرم، وحید جدی در ۹۰ کیلوگرم و محمد عابد در به علاوه ۹۰ کیلوگرم مدال طلای این اوزان در گروه های الف و ب را کسب کردند.

وی ادامه داد: رضا غلامی در وزن ۷۳ کیلوگرم، سید مهدی رضوانی در ۶۰ کیلوگرم، مصطفی خاکسار در ۷۳ کیلوگرم و موسی غلامی در ۹۰ کیلوگرم نیز موفق به کسب مقام دومی شدند.

سرمربی تیم جودوی نابینایان خراسان رضوی گفت: با حضور سه ملی پوش یعنی عابد، جدی و رضا غلامی در ترکیب ۹ نفره تیم جودوی نابینایان استان، این تیم در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جودو نابینایان کشور موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

رجبی افزود: جودوکاران روشندل این استان طی سالهای گذشته قهرمان یا نایب قهرمان رقابتهای کشور بوده اند و طی این رقابتها نیز برای حفظ جایگاه قهرمانی به تشک جودو پا می‌گذارند.

نوزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی جودو نابینایان و کم بینایان مردان ایران از ۱۹ دی تا یکم بهمن ماه در تهران برگزار شد و این رقابتها در حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات پاراآُسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین بوده است.

هم‌اینک ۶۰۰ ورزشکار زن و مرد نابینا در خراسان رضوی به صورت ساماندهی شده در هشت رشته ورزشی گلبال، شنا، جودو، دو و میدانی، فوتبال پنج نفره، شطرنج، دوچرخه سواری و پاورلیفتینگ فعالیت می کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی