تیم بسکتبال شهرداری گرگان در برابر صنعت مس رفسنجان پیروز شد


تیم بسکتبال شهرداری گرگان در برابر صنعت مس رفسنجان پیروز شد

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته سوم از مرحله دوم مقدماتی رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور در برابر تیم صنعت مس رفسنجان به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر امروز به قضاوت جواد مرادی به عنوان سرداور به همراه مصطفی شریعتی و روزبه کلاهدوز به عنوان داوران اول و دوم در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۷۸ به ۶۹ حریفش را مغلوب کند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که با این پیروزی به سومین برد متوالی خود در این مرحله از رقابت‌ها دست یافت، در کوارتر اول با نتیجه ۲۶ بر ۱۸ و در کوارتر دوم با نتیجه ۱۸ بر ۸ به پیروزی رسید تا نیمه اول با حساب ۴۴ بر ۲۶ به سود گرگانی‌ها به پایان برسد.

در نیمه دوم و کوارتر سوم مسابقه باز هم گرگانی‌ها با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ حریف خود را شکست دادند، اما در کوارتر چهارم و پایانی با حساب ۱۲ بر ۲۶ بازی را واگذار کردند تا نیمه دوم با حساب ۳۴ بر ۴۳ به سود رفسنجانی‌ها به پایان برسد.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای این مسابقه در ترکیب اولیه تیم خود سجاد پذیرفته، پری پتی، محمد جمشیدی، رسول مظفری و میثم میرزایی را در ترکیب قرار داد.

در آن سوی میدان شاگردان سیدامیر هاشمی سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان با ترکیب اولیه آلانی‌جیرو مور لی، مجید رحیمیان، وحید اسلامی، روبرت گیل‌چریت و محمد خالقی‌فر وارد زمین شدند.

در این مسابقه آلانی جیرو مورلی بازیکن تیم صنعت مس با ۲۴ امتیاز و میثم میرزایی بازیکن تیم شهرداری گرگان با اثرگذاری ۲۰ عنوان امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان مسابقه شناخته شدند.

همچنین میثم میرزایی در کنار ۱۴ امتیاز و ثبت ۱۵ عنوان بازیکن دبل دبل را به خود اختصاص داد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گروه C از مرحله دوم دور مقدماتی با تیم‌های صنعت مس رفسنجان، کاله آمل و اکسون همگروه است و با ۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار دارد.

مسابقه بعدی تیم شهرداری گرگان که آغاز دور برگشت این مرحله خواهد بود، باید به مصاف اکسون تهران‌ برود که در مسابقه رفت گرگانی‌ها با نتیجه ۸۸ بر ۶۱ پیروز شده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خروجی‌های شرقی پایتخت قفل شد