استاندار همدان: فرزندان شاهد امین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند


استاندار همدان: فرزندان شاهد امین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

همدان-ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه اعتماد به جوانان براساس سیاست های محوری دولت سیزدهم در دستور کار مدیران اجرایی استان قرار دارد، تاکید کرد که فرزندان شاهد مورد وثوق و امین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز چهارشنبه در دیداری صمیمانه با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان ملایر، افزود: خانواده‌های شاهد و ایثارگر مایه فخر و مباهات کشور هستند و برهمین اساس مدیران و مسئولان باید شهدا را در نظام اسلامی، صاحبان واقعی میزها و مسئولیت‌ها بدانند و امانتداری را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم، دولت انتقال نسل مدیریتی کشوری است، اظهار داشت: اعتماد به جوانان در دستور کار مدیران استان قرار دارد چراکه خون پاک پداران شهید و تربیت اصیل اسلامی مادران نسل فرزندان شاهد و ایثارگر را تبدیل به یک شجره طیبه کرده است.

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: فرزندان شاهد همواره مورد وثوق و امین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

استاندار همدان: فرزندان شاهد امین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

براساس این گزارش، جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان ملایر با حضور در دفتر استاندار همدان ضمن دیدار و گفت وگو با وی، از استاندار به خاطر توجه به خانواده شهدا و به‌کارگیری آن‌ها در انتصابات مدیریتی استان تقدیر و تشکر کردند.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب کرده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !