321 هزار دز واکسن کرونا در فسا تزریق شد


321 هزار دز واکسن کرونا در فسا تزریق شد

شیراز_ایرنا_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: از زمان آغاز برنامه واکسیناسیون کرونا تاکنون در شهرستان فسا، تعداد 321 هزار و 170 دز واکسن کرونا به گروههای هدف این شهرستان تزریق شده است.

برپایه مطلب دریافتی ایرنا، محمد کاظم وکیل افزود: در این مدت تعداد ۱۵۲ هزار و ۲۹۴ نفر دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند که به ۱۳۷ هزار و ۴۰۲ نفر از آنها دز دوم و ۳۲ هزار و ۱۷۰ نفر نوبت سوم واکسن نیز تزریق شده است.
وی با اشاره به شیوع کرونای اومیکرون در کشور و شناسایی مواردی در استان فارس از مردم خواست هر چه سریعتر نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و تزریق دز سوم واکسن، ۳ ماه پس از نوبت دوم اقدام کنند.
وکیل اضافه کرد: افراد واکسینه شده می بایست پروتکل های بهداشتی اعم از رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا را رعایت کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا با قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت و همراهی و مشارکت مردم در مقابله با کرونا به وضعیت کرونا در شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۵ هزار و ۷۶۲ مبتلا به کرونا در شهرستان فسا شناسایی شده است که از این تعداد ۲۵ هزار و ۱۷۶ نفر بهبودی قطعی یافته و متاسفانه ۴۳۹ نفر از همشهریان قربانی کرونا شدند و ۱۴۴ نفر در قرنطینه و تحت درمان هستند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این خواننده معروف باعث جدایی مهستی از همسرش شد / داستان خیانت به او چه بود؟! + عکس ها