کیمی رایکونن احتمالا هیچوقت به پدوک ورود نکنم


کیمی رایکونن (https://f1iran.com/drivers/kimi-raikkonen/) احساس می کند که دیگر هیچ وقت به داخل پدوک فرمول یک باز نخواهد گشت. رایکونن پس از حضور در مسابقات فرمول یک بیش از هر راننده دیگر در تاریخ ورزش و پیروزی قهرمان جهان برای یک بار در سال 2007، بالاخره در پایان سال 2021 اعلام بازنشستگی کرد و از فرمول یک کناره گیری نمود. وی حال در مورد اینکه چقدر...

فرمول یک ایرانکیمی رایکونن احساس می کند که دیگر هیچ وقت به داخل پدوک فرمول یک باز نخواهد گشت. رایکونن پس از حضور در مسابقات فرمول یک بیش از هر راننده دیگر در تاریخ ورزش و پیروزی قهرمان جهان برای یک بار در سال 2007، بالاخره در پایان سال 2021 اعلام بازنشستگی کرد و از فرمول یک کناره گیری نمود.

وی حال در مورد اینکه چقدر دلش برای فرمول یک تنگ خواهد شد گفت:

زمان همه چیز را آشکار خواهد کرد. چیزی که الان می دانم این است که رانندگی تنها چیزی است که من در مورد این ورزش دوست دارم. من شاید دیگر هیچوقت به داخل پدوک ورود نکنم.

فرمول یک هیچوقت زندگی من نبوده است. همیشه چیزهایی بوده است که برای من مهم تر بوده اند. چیزی از این بابت تغییر نخواهد کرد. من از این بابت که دیگر قدرتش را نداشتم کناره گیری نکردم من به این خاطر کناره گیری کردم که کارهای بهتری به جز نشستن در هواپیما و ماندن در هتل ها برای انجام دادن دارم.

کیمی در مورد برنامه های بازنشستگی خودش گفت:

فرزندانم یک سگ می خواهند ولی ما هنوز تصمیم نگرفته ایم. شاید الان بار دیگر زمان گذراندن من با آنها در خانه کافی باشد. تعطیلاتی به جز تعطیلات تابستانه داریم.

آن تعطیلات دو هفته و نصف بود که باید به تمرینات جسمانی ادامه می دادیم و همیشه باید به یاد می داشتیم که آن دیوانگی همیشگی و عادی دوباره باز خواهد گشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»