تصمیم گرفتم سیاست سکوت را کنار بگذارم/ دلایل ردصلاحیت من را اعلام کنند


ین افتخاری برای حوزه علمیه و روحانیت است که هاشمی رفسنجانی به یکی از الگوهای توسعه و ترقی در میان تکنوکراتها بدل شود.

تصمیم گرفتم سیاست سکوت را کنار بگذارم/ دلایل ردصلاحیت من را اعلام کنند

به گزارش شریان نیوز،اسحاق جهانگیری، معاون اول حسن روحانی در هشت سال دولت مدعی تدبیر و به عبارت بهتر از بانیان جدی وضع ناگوار کنونی، سخنران مراسم سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی رفنسجانی بود.

به گزارش شریان نیوز، بخش هایی از اظهارات جهانگیری را در ادامه خواهید خواند:

*شورای نگهبان مرا در سال ۹۶ تایید کرد، چهار سال بعد مرا رد صلاحیت کرد. یکی از برادران از نهادی امنیتی با من صحبت کرد؛ من به ایشان گفتم نمی دانم چرا. من خودم را می شناسم. من از نظر اقتصادی و مدیریتی پرونده ام روشن است. هیچ دغدغه ای ندارم. ولی این کارها به ضرر شورای نگهبان است. و در مصاحبه ای گفتم که هر دلیلی هست را منتشر کنید، الان هم می گویم.


*بنا داشتم که پس از پایان مسئولیت دولتی خودم، حداقل تا پابان امسال، سخنرانی و مصاحبه نداشته باشم اما به دلیل علاقه به آیت الله هاشمی و بیت ایشان تصمیم گرفتم که این سیاست سکوت را کنار بگذارم.

*به نظر آقای هاشمی انسان محور توسعه بود و مابفی موارد ابراز این توسعه بود. او همواره حامی حضور بخش خصوصی در اقتصاد کشور بود. او به ساخت سدها، راه‌آهن و بندرها و مترو و کارخانه‌های مختلف و در مجموع به ترقی و توسعه ایران فکر می‌کرد. این افتخاری برای حوزه علمیه و روحانیت است که هاشمی رفسنجانی به یکی از الگوهای توسعه و ترقی در میان تکنوکراتها بدل شود. خیلی‌ها می‌خواستند الگو باشند اما موفق نشدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس صبح بخیر بارانی | 100 عکس نوشته صبح بخیر برای روز بارونی