مهندس فوتبال زنان به دنبال درخشش در جام ملت‌ها؛ / چهکندی و ماموریت ویژه در هند (عکس)


وینگر مشهدی تیم ملی فوتبال زنان احتمالاً یکی از نفرات اصلی تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه" یکی از نفراتی که مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان از روز نخست پذیرش سکان تیم ملی نشان داده به او اعتقاد ویژه‌ای دارد، سمانه چهکندی است؛ وینگر 32 ساله مشهدی تیم خاتون بم، که هم در لیگ برتر برای تیم باشگاهی‌اش خوش درخشیده و هم توانسته در پیراهن ملی عملکرد خوبی را داشته باشد.

چهکندی در مرحله مقدماتی ستاره بی‌چون و چرای ایران در مقابل بنگلادش بود و توانست با 2 پاس‌گل و کسب یک پنالتی و تاثیرگذاری در کسب پنالتی دیگر کارنامه‌ای درخشان را مقابل حریف آسیایِ شرقی داشته باشد.

مهندس فوتبال زنان به دنبال درخشش در جام ملت‌ها؛ / چهکندی و ماموریت ویژه در هند (عکس)

او که با احتمال بسیار قوی در صورت عدم بروز مشکلی چون مصدومیت و یا مواردی مشابه، جزو 23 نفر اصلی برای اعزام به جام ملت‌ها خواهد بود، این روزها تلاش زیادی می‌کند تا بتواند به لحاظ فنی سطح آمادگی‌اش را به وضعیت مطلوبی برساند.

سمانه چهکندی با 32 سال سن، یکی از باتجربه‌های تیم ملی فوتبال زنان هم به شمار می‌رود و با توجه به سرعت بالا و تکنیک خوبی که دارد، در فوتبال مردان با اسطوره فوتبال مشهد و ایران خداداد عزیزی مقایسه می‌شود؛ این ستاره فوتبال زنان باید دید آیا می‌تواند مسیر همشهری خود را برود و او در لباس تیم ملی فوتبال زنان به تاریخ‌سازی و درخشش خود ادامه دهد یا خیر.

نکته جالب دیگر آن‌که سمانه چهکندی نیز در تیم ملی فوتبال زنان به مانند همشهری‌اش خداداد عزیزی در تیم ملی فوتبال مردان، شماره 11 را بر تن می‌کند.

عکاس: شیدا پوریوسف

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران