تشییع شهدای گمنام در سیستان و بلوچستان


تشییع شهدای گمنام در سیستان و بلوچستان

همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر 3 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان تشییع شد.

به گزارش ایسنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: امنیت و آرامش امروز ما در کشور مدیون خون پاک شهدایی است که از جان و خانواده خود گذشتند تا خاک کشور و انقلاب اسلامی خدشه‌دار نشود.

رخشانی در مراسم محوری تدفین شهید گمنام در اردوگاه فرهنگی و تربیتی فاطمه الزهرا (س) زاهدان با سلام و درود به روح بزرگ تمامی شهدای اسلام، و تسلیت شهادت حضرت زهرا و پاسداران امنیت در استان اظهار کرد: امروز افتخار میزبانی از شهید گمنامی را داریم که در زمان شهادتش ۱۶ سال بیشتر نداشت و این برای نخستین بار است که یک شهید دانش آموز در یک مرکز آموزشی آرام می گیرد.

وی شهدا را سرمایه‌های اصلی کشور و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون پاک شهدا است.

رخشانی تصریح کرد: پاسخ کوبنده رزمندگان دفاع مقدس در جبهه های جنگ حق علیه باطل به دنیا ثابت کرد که هیچ نیرو و قدرت نظامی قادر به مقابله با روحیه فداکارانه مردم ایران نخواهد بود و مردم ایران همواره برای دفاع از میهن خود تا پای جان ایستاده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت ماست تا مدافع صلابت جمهوری اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا معلمان اخلاق هستند، خاطر نشان کرد: رعایت عدالت، اعتدال و محور قرار دادن اخلاق از مهمترین انتظارات شهدا از مردم ایران است.

رخشانی شهید گمنام ۱۶ ساله را بهترین الگو برای دانش آموزان امروز دانست و گفت: امروز نوبت دانش آموزان عزیز ماست تا در سنگر علم و دانش برای اعتلای میهن اسلامی تلاش کنند و ادامه دهنده راه این شهید باشند.

گفتنی است همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر 3 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرهای زاهدان و ایرانشهر تشییع شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج پسر 15 ساله با خانم معلم 30 ساله اش ! / واقعی و جگرسوز !