رسوایی 20 مدیر فاسد در فرمانداری ، شهرداری و ادارات دولتی


رسوایی 20 مدیر فاسد در فرمانداری ، شهرداری و ادارات دولتی

حوادث رکنا:بیش از 20 کارمند و کارچاق‌کن در 8 ماه گذشته دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس از دستگیری بیش از ۲۰ نفر در ۸ ماهه گذشته به اتهام اخذ رشوه، مشارکت در اختلاس و تضییع حقوق بیت‌المال خبر داد و گفت: دستگاه قضا بدون هیچ اغماضی با هر نوع فساد در هر دستگاهی برخود می‌کند.

کریم ولی پور از بازداشت 9 نفر از کارمندان دولتی و غیردولتی و 2 کار چاق کن در 8 ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 3 نفر از کارمندان فرمانداری قدس و 2 نفر از کارمندان اداره صنعت، معدن و تجارت به اتهام اخذ رشوه، مشارکت در اختلاس و تضییع حقوق بیت‌المال بازداشت شدند.

به گزارش رکنا، وی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد در دستگاه‌های اجرایی ادامه دارد افزود: در ادامه این دستگیری‌ها 2 نفر غیرکارمند در حوزه معادن نیز به اتهام پرداخت رشوه و برداشت غیرقانونی مواد معدنی دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس افزود: در حوزه فضای سبز شهرداری 2 پرونده توسط پلیس اطلاعات و اداره اطلاعات به دلیل اختلاس ، اعمال نفوذ و تضییع حقوق بیت‌المال و اخذ و پرداخت رشوه تشکیل شده است و این دستگیری ها ادامه دارد.

وی به بازداشت 2 نفر از کارچاق‌کن‌های ادارات در 8 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: فساد اداری در همه ادارات وجود دارد و دستگاه قضا بدون هیچ اغماضی با هر نوع فساد در هر دستگاهی برخود جدی می‌کند.

ولی پور خاطرنشان کرد: تعدادی از کارمندان شهرداری و کارکنان فرمانداری که به صورت سازمان یافته مرتکب جرم شده بودند از کار تعلیق شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس در ارتباط با جرائم دوره انتخابات خاطرنشان کرد: جرائم مربوط به پرونده انتخابات از جمله شماره آرا انجام شده، همچنان درحال بررسی است و این روند ادامه دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رشوه و اختلاس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی