رویکردهای مدیریت شهری در خرم‌دره اصلاح شود


رویکردهای مدیریت شهری در خرم‌دره اصلاح شود

سرپرست فرمانداری خرم‌دره گفت: رویکردهای مدیریت شهری در خرم‌دره باید اصلاح شود.

فیاض محبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه خرم‌دره دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمندی است اما در برخی از زیرساخت‌ها دچار مشکلاتی هستیم، اظهار کرد: مشکلات این شهرستان در سفر هیئت دولت به استان احصا شده و در اختیار وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی که به عنوان نماینده دولت در این شهرستان حضور داشتند، قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این سفر پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان طی نامه‌ای ارائه شد، ادامه داد: از جمله مهم‌ترین این اولویت‌ها می‌توان به بیمارستان، فاضلاب شهری، انتقال خطوط لوله از داخل شهر و میدان ورودی غربی اشاره کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر هستیم، تصریح کرد: گزارش‌ها و بازدیدهای میدانی در شهر حاکی از این است که خرم‌دره نیاز به کار جهادی برای عمران و آبادانی بیشتر دارد، زیرا در برخی از نقاط شهر با مشکلاتی مواجه هستیم که رفع آن‌ها عزم‌ جدی می‌طلبد.

سرپرست فرمانداری خرم‌دره با اشاره به اینکه رویکردهای مدیریت شهری در خرم‌دره باید اصلاح شود، یادآور شد: در حال حاضر خرم‌دره حدود ۲۰۰ کوچه و خیابان خاکی دارد که نیازمند آسفالت‌ریزی است، بنابراین این موضوع باید در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی‌های حوزه عمران شهری در خرم‌دره باید جبران شود، تاکید کرد: کنترل ساخت و سازهای خارج از محدوده و بدون‌ پروانه ساخت نیز از موضوعاتی است که باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد.‌

‌انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!