اجرای اولین فصل واره بزرگ مردمی سرود ایثار


اجرای اولین فصل واره بزرگ مردمی سرود ایثار

براتی گفت:به مناسبت دومین سالروز شهادت شهید والامقام سردار سلیمانی و ایام فاطمیه ؛اولین فصل واره بزرگ مردمی سرود ایثار برگزار می شود.

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت:به مناسبت دومین سالروز شهادت شهید والا مقام سردار حاج قاسم سلیمانی و همزمانی با ایام فاطمیه گروه های منتخب سرود تهران در قالب نخستین فصل‌واره بزرگ مردمی سرود ایثار با عنوان روایت یاس و عقیق در ایستگاه‌های مترو ،مساجد و اماکن عمومی تهران به اجرای آثار خود خواهند پرداخت‌.
وی با اشاره به نگاه ویژه معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید قاضی زاده هاشمی نسبت به مردمی سازی فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح جامعه به منظور ترویج هر چه بهتر و بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت، رویکرد فصل واره های فرهنگی را ارتباط حداکثری با عموم جامعه دانست و ظرفیت مجموعه مترو را بسیار موثر توصیف نمودند .
سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران، مساجد را نیز پایگاه های اصلی انقلاب و نظام دانست که بسیاری از شهدای ما تربیت شده فرهنگ مسجدی هستند و امروز به عنوان مهمترین سنگر در تربیت نسلی انقلابی ، جهادی و پیرو خط رهبری و شهدا دانست .

براتی افزود: چندین محله و فضاهای عمومی شهر را هم جهت اجرا پیش بینی نموده و امیدواریم در این ایام خدمتی برای پاسداشت سالگرد شهادت سرباز انقلاب سردار سلیمانی انجام داده باشیم .

گفتنی است این برنامه به همت اداره کل هنری و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با مشارکت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران از تاریخ ۱۱ دی ماه شروع و تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج