مهلت ثبت نام طرح مسکن جوانان قشم تا 18 دی تمدید شد


مهلت ثبت نام طرح مسکن جوانان قشم تا 18 دی تمدید شد

قشم- ایرنا- مدیر طرح مسکن جوانان جزیره قشم گفت: با موافقت سرپرست منطقه آزاد قشم، زمان ثبت نام طرح مسکن جوانان جزیره قشم از تاریخ ١١ تا ١٨ دی‌ماه به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، شریف شریفی نژاد افزود: با توجه به استقبال از طرح ثبت نام مسکن جوانان و نظر به درخواست های مردمی و معتمدان محلی مبنی بر تمدید مجدد زمان ثبت نام، این طرح برای بار دوم تمدید شد.

وی ادامه داد: این تصمیم با هدف ثبت نام حداکثری متقاضیان مسکن و خانه دار کردن جوانان و بومیان جزیره برای تامین مسکن جوانان شهری و روستایی در قشم طراحی شده و ثبت نام متقاضیان در سامانه اینترنتی citizen.qeshm.ir انجام می‌شود.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان