سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد

طی حکمی از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت سرپرست معاونت درمان این دانشگاه معرفی شد.

دکتر امین سعیدی در گفت و گو با ایسنا با رد هر گونه اعمال دیدگاه سیاسی در امر بهداشت و درمان گفت: بهداشت و درمان در راستای تامین سلامت مردم جز اولویت های کاری معاونت درمان محسوب می شوند و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تقدیر از همراهی کادر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا افزود: مجاهدت ها و ایثارگری های کادر بهداشت و درمان در دوران کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست لذا با بکارگیری همه تجریبات در خدمت سلامت مردم منطقه خواهیم بود.

وی با رد هر گونه قوم گرایی و سیاسی کاری در امر بهداشت و درمان اظهار کرد:سلامت مردم قوم گرایی، سیاسی کاری و منطقه گرایی بر نمی تابد و باید به دور از این گونه مولفه ها در جهت تامین سلامت عمومی عمل کرد.

دکتر سعیدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، رئیس نظام پزشکی شهرستان جیرفت و عنبرآباد، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، معاون آموزشی بیمارستان امام (ره)، مدیر گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، متخصص داخلی برگزیده کشوری و مشاور رئیس دانشگاه را در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش ایسنا، طی حکمی از طرف دکتر "علی اصغر خیرخواه" رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر امین سعیدی به عنوان سرپرست معاونت درمان معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید