سردار فدوی: بصیرت مردم عظمت  9 دی را آفرید


سردار فدوی: بصیرت مردم عظمت  9 دی را آفرید

تهران- ایرنا- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در فتنه‌ای که سعی کردند حق و باطل را مخلوط و اذهان ملت را مشوش کنند، بصیرت و تبعیت‌ مردم از امامشان، عظمت حماسه 9 دی را آفرید و ماندگار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ علی فدوی پیش از خطبه دوم نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران (دهم دی ۱۴۰۰) در مصلی امام‌خمینی (ره) گفت: ایام بسیار ویژه و خاصی است؛ هم هفته گذشته و هم هفته‌ای که در پیش رو داریم.

سخنران پیش از خطبه نماز جمعه ادامه داد: در این روزها تبلورهای مختلفی بروز پیدا کرد و دل‌ها و نظرهای انبوهی نه فقط مردم ایران بلکه امت اسلامی را معطوف به مسائل انقلاب اسلامی کرد.

سردار فدوی با اشاره به ۹ دی ۸۸، افزود: در سال ۱۳۸۸ در پی فتنه‌ای که همه خبیثان عالم در پی آن آمدند و رییس جمهور شیطان بزرگ آمریکا و بسیاری از کشورهای پیرو آمریکا در آن ۸ ماه آمدند و در پشتیبانی از فتنه صحبت کردند؛ امیدوار بودند که زمان آن را آنقدر طولانی کنند که انقلاب اسلامی با چالش مواجه شود.

وی با یادآور عاشورای ۸۸، گفت: در طول تاریخ شیعه روز عاشورا عظمت بزرگ دارد و در عاشورای سال ۸۸ فتنه‌گران کاری خبیثانه کردند و در مقابل، مردم دیگر طاقت نیاورند و حماسه ۹ دی را رقم زدند و آبی بر این آتش پاشیدند که دیگر نتوانستند نه فتنه‌گران داخل و نه پشتیبان آنها در خارج دم برآورند.

ادامه دارد...


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر