شهردار ساری: پس از دوره کوتاه درمان به شهرداری برمی‌گردم


شهردار ساری: پس از دوره کوتاه درمان به شهرداری برمی‌گردم

ساری – ایرنا – شهردار ساری به شهروندان مرکز مازندران اطمینان داد که حضورش در بیمارستان برای امور درمانی اختلالی در امور جاری مدیریت شهر ایجاد نمی‌کند و پس از دوره کوتاه درمان به شهرداری برمی‌گردد.

به گزارش ایرنا، جواد طالبی که روز یکشنبه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شفای ساری بستری شد و امکان ادامه حضورش در شهرداری به دلیل احتمال طولانی شدن روند درمان و منع پزشکی از ادامه فعالیت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود، عصر سه‌شنبه با انتشار ویدئویی کوتاه اعلام کرد که پس از طی شدن دوره کوتاه درمان به فعالیت خود در عرصه مدیریت شهری ساری برمی‌گردد.

در این ویدئو که واحد روابط عمومی شهرداری ساری آن را منتشر کرد بخشی از فعالیت‌های اداری شهردار ساری روی تخت بخش CCUنیز به تصویر کشیده شده که طالبی را در حال بررسی اسناد روزمره شهرداری نشان می‌دهد.

شهردار ساری در این ویدئو ضمن قدردانی از شهروندان و همکاران خود به دلیل پیگیری وضعیت سلامتی او و تشکر از کادر درمان بیمارستان، خطاب به شهروندان گفت: به تمام همشهریان قول می‌دهم که با توجه به حضور همکاران در مسؤولیت‌های مختلف شهرداری هیچ گونه کوتاهی در فرآیند روزمره خدمت‌رسانی پیش نخواهد آمد.

وی افزود: من هم پس از طی کردن دوره کوتاه درمان به همکاران عزیزم می‌پیوندم و خدمت‌رسانی به شهروندان همچنان ادامه خواهد داشت.

بستری شدن شهردار ساری در بیمارستان و احتمال طولانی شدن دوره درمان و غیبت او در شهرداری، روز دوشنبه به مهم‌ترین موضوع هفدهمین جلسه شورای شهر ساری تبدیل شد و حتی زمزمه‌های احتمال برنامه‌ریزی برای کنار گذاشتن طالبی از شهرداری به دلیل لزوم دور ماندن از محیط کار را مطرح کرد.

اعضای شورای شهر ساری در این جلسه بر لزوم پیش‌بینی مقدمات مدیریتی برای بر زمین نماندن امور اداری شهرداری در صورت طولانی شدن فرآیند درمان و غیبت شهردار تأکید کردند. بدون پاسخ ماندن پرسش‌های سبحان بخشی نایب‌رئیس شورای اسلامی ساری که پیش‌تر به شهردار ساری ارائه کرده بود به دلیل شرایط پیش آمده برای شهردار و احتمال طولانی‌تر شدن روند ارائه پاسخ‌ها نیز این موضوع را برای اعضای شورای شهر برجسته‌تر کرد.

با این حال تعدادی از اعضای شورای شهر ساری مهلت دادن به شهردار برای مشخص شدن وضعیت جسمی او را مطرح کردند.

مبهم بودن احتمال حضور شهردار در جلسه هفته آتی شورای شهر سبب شد که در نهایت اعضای شورا پس از گفت‌وگویی طولانی به این نتیجه برسند که برای در نظر گرفتن راهکار مناسب استعلام از کمیته انطباق و مراجع ذیصلاح را در دستور کار قرار دهند.

در بخشی از این نشست نیز موضوع معرفی جانشین برای دوره غیبت احتمالی شهردار ساری مطرح شد که شعبانی از ارائه نامه‌ای از سوی کیا علیزاده معاون توسعه منابع شهردار ساری به رئیس شورای شهر خبر داد که در آن خود را با نظر جواد طالبی تا زمان بازگشت شهردار به عنوان جانشین معرفی کرد. اما این موضوع نیز مورد تایید تعدادی از اعضای شورای شهر قرار نگرفت و خواستار معرفی رسمی جانشین به صورت کتبی از سوی شهردار و بررسی در شورای شهر برای تایید معاون به منظور در دست گرفتن امور تا زمان بازگشت شهردار شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنیفر لوپز یک آخوند ایرانی را فالو کرد! + عکس