هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کیش گشایش یافت


هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کیش گشایش یافت

کیش - ایرنا - هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته کیش در محل نمایشگاه بین المللی این جزیره گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه عصر سه شنبه با حضور ۱۲۰ شرکت کننده و از اقصی نقاط کشور و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گشایش یافت.

۸۰ درصد از ۱۲۰ شرکت کننده در این نمایشگاه در عرصه تولید ابزارآلات و لوازم صنعت ساختمان فعالیت دارند و ۲۰ درصد دیگر نیز در روند اجرا و احداث این صنعت مشغول هستند.

این شرکت‌ها در مکانی به وسعت چهار هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در زمینه هوشمندسازی ساختمان، ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، آسانسورها و بالابرها، پوشش‌های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، شرکت‌های انبوه‌ساز، شیشه، آهن و فولاد، تجهیزات و لوازم ایمنی کار توانمندی های خود را معرفی کرده اند.

دیگر موارد زمینه های ارایه شده در این نمایشگاه شامل حمام، سونا و آشپزخانه، یراق آلات، در و پنجره، درب اتوماتیک، دکوراسیون و معماری داخلی رنگ، چسب و رزین و عایق ها، سنگ‌های ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش‌های کف، لوازم و تجهیزات الکتریک، الکترونیک و الکترومکانیک، لوله و اتصالات، مخازن پلی‌اتیلن و صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین است.

فعالان، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان به بازدید از هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کیش می‌توانند تا دهم آذر ‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲به نمایشگاه بین‌المللی کیش واقع در جنب فرودگاه مراجعه کنند.

در آیین گشایش این نمایشگاه سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، جمعی از مسوولان نظام مهندسی استان های هرمزگان، تهران و کرمان، برای اعضای مجامع انبوه سازان کشور نیز حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا