سارا قمی، مسافر هند می‌شود یا خیر؟/ مهم‌ترین گمانه‌زنی در آستانه جام ملت‌های فوتبال زنان


هافبک کهنه‌کار فوتبال زنان یکی از گزینه‌های اعزام به هند است، هر چند هنوز تصمیم نهایی ایراندوست برای قرار دادن نام او در فهرست 23 نفره مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه" سارا قمی که حدود یکسال قبل از تیم ملی فوتبال زنان خداحافظی کرده بود، با دعوت دوباره مریم ایراندوست، حدود یک ماهی است که به اردوی فوتبال ملی زنان بازگشته و با توجه به درخشش در ترکیب هیات فوتبال البرز، توانسته نظر مساعد ایراندوست را برای تداوم حضورش در اردوی ملی جلب کند.

قمی که قرار بود در بازگشت به اردوی ملی با حضور در بازی دوستانه با ازبکستان، از فوتبال ملی برای همیشه خداحافظی کند، حالا با چالش لغو بازی دوستانه مواجه شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال حضور او در جمع ملی‌پوشان فوتبال زنان در جام ملت‌های آسیا دوچندان شود.

سارا قمی، مسافر هند می‌شود یا خیر؟/ مهم‌ترین گمانه‌زنی در آستانه جام ملت‌های فوتبال زنان

این هافبک 34 ساله و خلاق در شرایط شانس بالایی برای حضور در فهرست 23 نفره دارد که زهرا قنبری از حضور در اردوی ملی امتناع کرده و غیبت هم‌پست باکیفیتی چون او می‌تواند راه را برای حضور سارا قمی در فهرست نهایی باز کند.

البته گزینه‌های جوان‌تر و آماده‌تری هم در دسترس ایراندوست هستند که باید دید طی 15 روز آینده کادرفنی تیم ملی فوتبال زنان چه تصمیمی در قبال قمی خواهند گرفت، او همراه تیم به هند می‌رود و در آن‌جا از فوتبال ملی خداحافظی می‌کند یا جزو بازماندگان سفر به هند برای شرکت در جام ملت‌ها خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!