استون مارتین: قوانین 2021 بیشتر از مرسدس به ما آسیب زد


استون مارتین معتقد است که تغییر قوانین ایرودینامیکی فرمول1 (https://f1iran.com/) برای سال 2021 بسیار بیشتر از مرسدس در طول فصل به آنها ضربه زده است. برخی قوانین ایرودینامیکی برای فصل گذشته تغییراتی را داشت و این در حالی بود که تیم ها مجبور بودند شاسی 2020 خود را به 2021 بیاورند، و همین موضوع به خودروهای با ریک پایین مثل مرسدس و استون مارتین آسیب...

استون مارتین معتقد است که تغییر قوانین ایرودینامیکی فرمول1 برای سال 2021 بسیار بیشتر از مرسدس در طول فصل به آنها ضربه زده است.

برخی قوانین ایرودینامیکی برای فصل گذشته تغییراتی را داشت و این در حالی بود که تیم ها مجبور بودند شاسی 2020 خود را به 2021 بیاورند، و همین موضوع به خودروهای با ریک پایین مثل مرسدس و استون مارتین آسیب زد.

اگرچه مرسدس توانست خود را به رقابت بازگرداند و همچنان قهرمان سازندگان شود، اما استون مارتین با فصل سخت تری روبرو شد زیرا از رتبه چهارم در سال 2020 به رتبه هفتم در این فصل سقوط کرد.

اوتمار سافنور، مدیر تیم استون مارتین گفت:

اتفاقی که امسال افتاد، نگرانی های پیش از فصل ما را تأیید کرد که تغییرات آیرودینامیکی یک طرفه ای که در اواخر فصل ایجاد شد، تأثیر زیادی بر ما و مرسدس داشت.

از آنجایی که رقابت میانه جدول بسیار فشرده بود، زمانی که ما از دست دادیم، هفت، هشت، نه دهم ثانیه در هر دور بود – بسته به اینکه در چه پیستی بودیم – ما را از سومین خودرو به حدود ششم، هفتم رساند.

مرسدس نیز به دلیل فلسفه آیرودینامیکی که دارند شکست خوردند، اما فصل قبل همیشه پول پوزیشن داشتند و همین باعث شد تا اکنون برای قهرمانی بجنگند.

برای ما فکر می‌کنم تأثیر بسیار بسیار بزرگ‌تری داشت و به دلیل متفاوت بودن قوانین سال 22، مجبور شدیم زودتر تمام تمرکزمان را بر روی 2022 متمرکز کنیم و 21 را رها کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت