آغاز بررسی‌ نامه‌های مردمی به رئیس جمهور در فارس


آغاز بررسی‌ نامه‌های مردمی به رئیس جمهور در فارس

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که بررسی نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از ریاست جمهوری در سفر اخیر دکتر رئیسی به استان فارس، آغاز شده است.

دکتر مهرداد شریفی یکشنبه ۵ دی به خبرنگاران گفت: با تشکیل کارگروه ویژه‌ای در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، درخواست‌ های مردمی حوزه درمان که در سفر رئیس جمهور به فارس به ایشان عرضه شده، در حال رسیدگی است.

شریفی تعداد نامه‌های مرتبط با حوزه درمان را ۲۸۰۰ فقره نامه اعلام و اضافه کرد: مجموعه معاونت درمان دانشگاه، خود را موظف به فراهم کردن شرایطی برای افزایش رضایت‌مندی مردم می داند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

او ارتباط نزدیک با مردم و پیگیری دغدغه های آنها را رویکرد اصلی مجموعه معاونت درمان دانشگاه دانست و افزود: این فرآیند با مسوولیت مدیر اداری مالی و کارشناس مسوول مددکاری اجتماعی معاونت درمان دانشگاه در حال انجام است که ضمن پیگیری درخواست های مردمی، بر نحوه این رسیدگی نیز نظارت می کنند.

دکتر شریفی با بیان اینکه درخواست های مردمی حوزه درمان با پایش و غربالگری به مراکز درمانی و بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه ارجاع می شود، اظهار کرد: با انجام معاینه های تخصصی و تشخیصی، فرآیند درمان بیماران آغاز و پیگیری می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تجمع دانشجویان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی