سقوط صخره به مرگ بانوی کوهنورد شیرازی در دشت برم کازرون انجامید


سقوط صخره به مرگ بانوی کوهنورد شیرازی در دشت برم کازرون انجامید

شیراز-ایرنا- رئیس اورژانس کازرون فارس اعلام کرد: 18 کوه نورد از شیراز به کوه کلانی در دهستان دشت برم کازرون اعزام شده بودند که بر اثر سقوط و افتادن صخره از کوه، یک بانوی 30 ساله کوه نورد فوت کرد و یک نفر آنان مصدوم شد.

بهمن جمشیدی در گفت و گو با ایرنا افزود:این حادثه ، ظهر جمعه سوم دی ماه در تنگه درپناه در کوه های دشت برم کازرون اتفاق افتاد که آمبولانس پایگاه جاده ای دشت برم و آمبولانس هلال احمر دشت برم و تیم امداد و نجات در کوهستان کوه بالا به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: پس از رسیدن تیم عملیاتی و نجاتگران به محل حادثه و ارزیابی اولیه مصدوم توسط تکنسین‌های اورژانس،متاسفانه بانوی ۳۰ ساله به علت جراحات شدید وارده علی رغم تلاش نیروهای امدادی فوت کرد.

جمشیدی ادامه داد: مصدوم هم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان حضرت ولیعصر کازرون منتقل شد.

امیرحسین مرادی سرپرست فرمانداری ویژه کازرون هم با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از کوهنورد مصدوم شده در حادثه کوهنوردی، از مسئولین بیمارستان خواستار سرعت بخشیدن به مداوای این بیمار شد.
روستای کلانی در حد فاصل بین عبدویی و دشت برم و در نزدیکی جاده جدید کازرون به شیراز واقع شده است. دشت برم کازرون با ارتفاع متوسط از یک هزار و ۵۰۰ متر تا دوهزار و ۴۰۰متر قسمتی از رشته‌کوه‌های زاگرس جنوب غربی به شمار می‌رود.

کازرون یکی از شهرستان‌های استان فارس است که در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی