هوا در هفته آینده سردتر می zwnj;شود/ رعد و برق و باران در اکثر مناطق کشور


هوا در هفته آینده سردتر می zwnj;شود/ رعد و برق و باران در اکثر مناطق کشور

سلامت نیوز: کارشناس هواشناسی اعلام کرد: هفته آینده با کاهش پنج تا هشت درجه ای دما، بارش برف، باران و وزش باد در برخی استان های کشور رو به رو خواهیم بود. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی روز جمعه درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز در استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان،...

سلامت نیوز: کارشناس هواشناسی اعلام کرد: هفته آینده با کاهش پنج تا هشت درجه‌ای دما، بارش برف، باران و وزش باد در برخی استان‌های کشور رو به رو خواهیم بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، «فریبا گودرزی» کارشناس هواشناسی روز جمعه درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، گیلان، مازنداران، گلستان، تهران، البرز، شمال ایلام و همدان بارش باران، برف و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و ارتفاعات کرمان بارش خفیف باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی افزود: فردا - شنبه - نیز در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شاهد بارش باران، برف همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما خواهیم بود. در این مناطع هوای حدود پنج تا هفت درجه سردتر خواهد شد.

این کارشناس تاکید کرد: در جنوب استان‌هایی مانند بوشهر، فارس، هرمزگان و برخی از مناطق کرمان وزش باد، بارش باران همراه با رعد و برق را داریم.

گودرزی با بیان اینکه روز یکشنبه اغلب استان‌های کشور آسمانی صاف دارند اما دوشنبه و سه‌شنبه جنوب شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار را داریم، افزود: تا روز یکشنبه کاهش نسبی دما در نیمه شمالی خواهیم داشت. شنبه و یکشنبه آب‌های خلیج فارس مواج می‌شود و در تهران نیز شاهد وزش باد و بارش پراکنده خواهیم بود. بیشنیه دمای استان تهران به ۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

این کارشناس هواشناسی در ادامه افزود: فرودگاه اصفهان و ورزقان منفی ۹ درجه سانتی‌گراد و مشکین شهر با منفی هشت درجه سانتی‌گرادف سردترین مناطق کشور هستند. زرآباد سیستان و بلوچستان و جاسک با ۳۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرهای کشور هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها