یک تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در ساوه کشف شد


یک تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در ساوه کشف شد

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوه گفت: یک تن انواع مخدر با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز سه‌شنبه در محل پلیس آگاهی شهرستان ساوه، اظهار داشت: یک هزار و ۱۰۹ نفر نیز از ابتدای امسال تاکنون دستگیر شدند که ۴۰۰ نفر از آن‌ها را توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر تشکیل می‌دهند.

وی افزود: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز در سطح شهرستان از سوی پلیس در سال جاری اجرا شد که تاکنون حدود ۸۰۰ نفر از سطح معابر عمومی جمع آوری شده‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی ساوه، امروز نیز با هماهنگی مراجع قضائی ۴۰ معتاد متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از سطح شهر جمع آوری شدند و قرار است به مراکز ترک اعتیاد این شهرستان و اراک اعزام شوند.

وی افزود: پلیس در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به خصوص در حوزه مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر با جدیت برنامه های خود را پیگیری می کند.

سرهنگ عیسی آبادی همکاری مردم شهرستان ساوه با پلیس را عامل هم افزایی و موفقیت طرح‌های پلیس که در نهایت منجر به برقراری امنیت پایدار می شود، عنوان کرد و از شهروندان خواست همچنان از طریق شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در ارتباط باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لحظه دستگیری عامل خودکشی زهره فکور صبور / این مرد از خانم بازیگر اخاذی غیر اخلاقی...