خیرآباد زنجان همچنان سردترین نقطه ایران است


خیرآباد زنجان همچنان سردترین نقطه ایران است

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: ایستگاه خیرآباد در زنجان با میزان دمای 10 درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه هواشناسی کشور شد.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ایستگاه خیرآباد در زنجان با میزان دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه هواشناسی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شد، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر زنجان به عنوان مرکز این استان با میزان دمای منفی ۴.۶ درجه سانتیگراد و شهرکرد نیز با میزان دمای ۶.۸ درجه سانتیگراد زیر صفر نخستین مرکز استان کشور بودند.

وی افزود: چورزق از توابع شهرستان طارم با میزان دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین ایستگاه‌ این استان بود و در حال حاضر میزان دمای هوای شهر زنجان (مرکز استان) ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۳ درجه کاهش نشان می‌دهد.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: امروز آسمان زنجان، صاف و گاهی با وزش باد همراه است و تا اواخر هفته جاری نیز هوای این استان به شکل پایدار خواهد بود و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی، بارندگی نیز نخواهیم داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه در هفته جاری هوای نه چندان سردی را در این منطقه از کشور خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: زنجان تا پایان این هفته به لحاظ دمایی تغییر محسوسی نخواهد کرد اما سرمای شبانه و صبحگاهی برای استان پیش‌بینی می‌شود. همچنین افزایش آلاینده‌های هوا نیز می‌تواند موجب کاهش کیفیت هوا در این استان به ویژه در سطح مناطق صنعتی شود.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این خواننده معروف باعث جدایی مهستی از همسرش شد / داستان خیانت به او چه بود؟! + عکس ها