تیم والیبال نشسته شهرداری گنبد حریف گیلانی را شکست داد


تیم والیبال نشسته شهرداری گنبد حریف گیلانی را شکست داد

گنبدکاووس- ایرنا - تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس در بازی پنجم و آخر مرحله دوم لیگ برتر مردان کشور با نتیجه سه بر یک تیم مدافعان شمال گیلان را شکست داد و در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاد.

بازیکنان تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس در این بازی که ظهر امروز شنبه در تهران برگزار شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ دست اول را بردند، دست دوم را ۲۵ بر ۲۰ به حریف واگذار کردند و در ۲ دست بعدی با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند.

مرحله اول مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته با حضور ۶ تیم مس شهربابک کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری ارومیه، مدافعان شمال گیلان و شهرداری گنبدکاووس از چهار تا ششم آذر و مرحله دوم نیز ۱۹ و ۲۰ آذر به صورت متمرکز در تهران برگزار شد.

تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس در دور نخست مسابقات لیگ برتر مردان کشور به میزبانی کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان تهران بازی نخست خود را سه بر یک به تیم مس شهر بابک کرمان واگذار کرد، در بازی دوم با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید و در بازی آخر پالایش نفت آبادان را سه بر صفر شکست داد.

این تیم در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر روز گذشته چهارمین بازی خود را با نتیجه سه بر صفر به تیم ذوب‌آهن اصفهان واگذار کرده بود.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه