آرمان خواهی و مطالبه گری مورد انتطار رهبرمعظم انقلاب از دانشجویان است


آرمان خواهی و مطالبه گری مورد انتطار رهبرمعظم انقلاب از دانشجویان است

بندرعباس- ایرنا- سرپرست امور پردیس های هرمزگان با گرامیداشت یاد شهدای ١٦آذر و دیگر شهدای دانشجو از جنبش دانشجویی به عنوان حرکت و جریانی مستمر و زنده یادکردو گفت: آرمان خواهی و مطالبه گری از مهم ترین ویژگی های جنبش دانشجویی است که همواره مورد انتظار و تاکید رهبرمعظم انقلاب می باشد.

منوچهر ضیایی شامگاه چهارشنبه در آیین برگزاری گرامیداشت ١٦ آذر روز دانشجو که به صورت مجازی در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو و آرزوی موفقیت برای دانشجویان در طول دوران تحصیل تاکید کرد و افزود:آرمان خواهی و مطالبه گری باعث رشد و تعالی و ضامن سلامت کشور در همه زمینه ها خواهد شد.
وی بیان داشت: همواره آرمان های این جنبش دانشجویی مبتنی بر عدالت جویی، استقلال طلبی و آزادیخواهی، مطالبه گری مستدل همراه با اخلاق و توجه به شرایط کشور را یک اصل ضروری است.
سرپرست امور پردیس های استان هرمزگان اظهارداشت:
١٦ آذر نماد تعهد و بیداری نسل جوان دانشجو و مبارزه با ظلم و ستم،دخالت بیگانگان و همچنین استقلال طلبی و استکبارستیزی است.
مدیرکل حقوقی دانشگاه فرهنگیان هرمزگان نیز در این آیین بر استفاده مطلوب از دوران دانشجویی و کسب مهارت های اساسی در این دوران تاکید.
نصرآبادی خطاب به دانشجویان گفت: مدیران آینده کشور از میان دانشجویان امروز انتخاب می شوند، لذا قدر دوران دانشجویی خود را بدانید و با برنامه زمینه ساز رشد و بالندگی خود را فراهم سازید.
در این آیین از تعدادی از نخبگان و فعالان دانشجویی در حوزه های فرهنگی و علمی هرمزگان تجلیل شد.
اجرهای برنامه های هنری، پخش کلیپ های دانشجویی و قرائت شعر و دلنوشته توسط دانشجومعلمان از جمله برنامه های این آیین بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی