مراسم وداع با خادم الرضا محمد افتخاری برگزار شد


مراسم وداع با خادم الرضا محمد افتخاری برگزار شد

خادمیاران رضوی مناطق ١٢ و ١٤ تهران در مراسم وداع با خادم الرضا کربلایی محمد افتخاری حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان مراسم وداع با پیکر خادم‌الرضا محمد افتخاری همزمان با چهارشنبه امام رضایی با سخنرانی حاج حسین یکتا و مرثیه‌سرایی حاج امیر عباسی در محل معراج شهدای تهران واقع در خیابان بهشت برگزار شد.

خادمیاران رضوی منطقه ١٤ در معیت پرچم متبرک رضوی از ابتدای مراسم وداع حاضر شدند و حال و هوای مجلس را امام رضایی کردند.

همانطور که در اخبار اطلاع رسانی شد، صبح روز سه‌شنبه ٩ آذر ماه محمد افتخاری و علی یکتا معاونین جمعیت امام رضایی‌ها در یک مأموریت کاری و در راستای خدمت رسانی به محرومین مناطق کم برخوردار، در مسیر آمل به چمستان دچار سانحه رانندگی می‌شوند.

در این حادثه متأسفانه محمد افتخاری از نیروهای پرتلاش جمعیت امام رضایی‌ها فرزند شهید صفرعلی افتخاری در دم جان خود را از دست داد و علی یکتا پس از این سانحه به علت مصدومیت شدید به یکی از بیمارستان‌های شهرستان آمل منتقل شده که البته پزشکان در خصوص میزان سطح هوشیاری و بازگشت به وضعیت عادی وی ابراز امیدواری کرده‌اند.

لازم به توضیح است شهید صفرعلی افتخاری، پدر مرحوم مغفور، خادم الرضا محمد افتخاری پس از حضور در جبهه در بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۶۴ در جزیره فاو و بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مزار ایشان نیز در گلزار شهدای زادگاهش واقع شده است.

گفتنی است در این مراسم که محمدحسین استادآقا،مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با همراهی جمعی از مسئولان جمعیت امام رضایی ها حضور داشتند، وظیفه پوشش خبری و تصویری را تیمی متشکل از خادمان رسانه ای منطقه ١٢ تهران به عنوان عکاس و تصویربردار، عهده دار شدند.

پایان پیام/704

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی