فرماندار: ضریب گازرسانی در دالاهو پایین‌تر از میانگین استانی است


فرماندار: ضریب گازرسانی در دالاهو پایین‌تر از میانگین استانی است

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار دالاهو گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در شهرستان نسبت به میانگین استانی و کشوری پایین‌تر است که برای رفع این مشکل همکاری همه دستگاه‌های ذیربط، لازم است.

کرم محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون از مجموع ۱۴۴ روستای شهرستان دالاهو تعداد ۳۴ روستا در بخش‌های مرکزی و گهواره از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع روستاهای دارای گاز ۱۵ روستا در بخش مرکزی و ۱۹ روستا در بخش گهواره قرار دارند که دلیل عدم گازرسانی به مابقی روستاها وجود معارض است که که باید در مرکز پیگیری شود.

فرماندار دالاهو گفت: تاکنون در مسیر روستاهای بخش گهواره ۳۰ کیلومتر عملیات گازرسانی انجام شده و برای ۸۰ کیلومتر باقی مانده نیازمند اهتمام و همراهی مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و منابع طبیعی استان هستیم.

محمدی اضافه کرد: این پروژه شامل عملیات گازرسانی به شهر ریجاب و ۵۴ روستای بخش گهواره و مرکزی از توابع این شهرستان است که در صورت اجرای طرح چهار هزار و ۵۳۰ خانوار با جمعیت ۱۴ هزار و ۸۴۷نفر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی برخورداری از نعمت گاز، حق مسلم مردم شهرستان است که در راستای رفع موانع پیش روی پروژه گازرسانی به دهستان زاوله و روستاهای مسیر صفرشاه و نیلگ روز گذشته جلسه‌ای با حضور مدیران شهرستانی و استانی تشکیل شد.

او ادامه داد: بخشی از مشکلات خارج از حیطه اختیارات شهرستان و حتی استان است از این رو استاندار کرمانشاه و نماینده مردم دالاهو در مجلس شورای اسلامی بطور جدی پیگیر حل و فصل آن هستند.

شهرستان دالاهو در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده و بیش از ۴۵ هزار نفر جمعیت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سپیدواره