بیش از 6 هزار مددجوی کمیته امداد اردبیل فاقد مسکن هستند


بیش از 6 هزار مددجوی کمیته امداد اردبیل فاقد مسکن هستند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 6 هزار و 440 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در این استان فاقد مسکن و سرپناه مناسب هستند.

به گزارش ایرنا، حسین دشتی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن دولت افزود: تلاش می‌شود برای تامین مسکن مناسب به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندان جامعه از این فرصت نهایت استفاده شود.

وی اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه تمدید شده و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد که تاکنون از زمین و مسکن دولتی استفاده نکرده‌اند با ثبت اطلاعات خود در سامانه ثمن می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

وی بیان کرد: با هماهنگی و همکاری مددکاران و مراجعه به درب منازل ۴۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد تلاش شده ضمن کسب اطلاعات دقیق، خانوارهای فاقد مسکن در سامانه ثبت کنند.

او تامین مسکن مناسب برای خانوارهای تحت حمایت را ضروری دانست و اضافه کرد: امیدواریم با کمک و یاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خیرین گام‌های موثرتری در این زمینه برداشته شود و زمینه بهره‌مندی این خانوارها از مسکن مناسب فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: رفع مشکل مسکن مهم‌ترین دغدغه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد است و با تامین مسکن مناسب برای خانوارهای فاقد مسکن مسیر توانمندسازی و خودکفایی آنها هموارتر می‌شود.

دشتی گفت: بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از منزل مناسب موجب دلگرمی مددجویان شده و باعث می شود آنها با روحیه و امید بیشتری به زندگی ادامه دهند.

وی با قدردانی از کمک‌های مردم نیکوکار استان اردبیل به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت افزود: کمیته امداد امام هرگز به تنهایی و بدون کمک‌های مردمی قادر به پاسخگویی به نیازهای اساسی مددجویان نهاد حمایتی این استان نیست.

وی اظهار کرد: این نهاد همچنان نیازمند یاری و کمک های مردم و خیرین برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان است تا بخشی از نیاز ها و مشکلات اساسی آنها مرتفع گردد.

وی بیان کرد: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان برسانند.

وی اضافه کرد: برای آشنایی از نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ۴۱ هزار و ۴۳۸ خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پناهیان: هیچ ابزاری جز حجاب نشان‌دهنده جاری بودن محبت در جامعه نیست