لزوم حمایت وزارت ارشاد از رسانه ها و آثار ترکی


لزوم حمایت وزارت ارشاد از رسانه ها و آثار ترکی

وحید جلال زاده از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار حمایت وزارت متبوع از رسانه ها،مطبوعات،آثار و تولیدات فرهنگی به زبان ترکی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر دکتر وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، متن نامه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح ذیل است:

مردم آذربایجان در طول تاریخ مبارزات انقلابی و عمر پر برکت چهل و سه ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی، در تمام میدان ها پیشقراول حفظ استقلال و دفاع از تمامیت ایران اسلامی بوده اند و در این راه پر افتخار بهترین فرزندان خود را فدای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نموده اند؛ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهدی بر این مدعاست. مردم آذربایجان به رهبر فرزانه انقلاب که فرزند آذربایجان است، افتخار می کنند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حفظ هویت اصیل و فرهنگ غنی آذربایجان و پاسداشت از زبان و ادبیات ترکی در کنار حمایت ویژه از مطبوعات و نشریات محلی، دست اهالی فرهنگ و هنر و ورسانه وفادار به انقلاب را بگیرد و از نشریات و رسانه های ترکی که به عنوان رکن چهارم مردم سالاری جلودار تحولات اجتماعی و سیاسی بوده و موتور محرکه توسعه محسوب میشوندو همچنین از آثار و تولیدات فرهنگی، هنری و سبنمایی به زبان ترکی بطور ویژه حمایت نماید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت