فعالیت کلیه رشته های ورزشی در بهارستان آغاز شد


فعالیت کلیه رشته های ورزشی در بهارستان آغاز شد

تهران- ایرنا- رییس گروه نظارت باشگاهها و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان بهارستان به وضعیت آبی(از لحاظ کرونا)، فعالیت کلیه رشته های ورزشی در این شهرستان پس از 20 ماه از سر گرفته می شود.

رضا خرم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اعلام عبدالله نوحی فرماندار بهارستان و ستاد ملی کرونا هم اینک این شهرستان به عنوان نخستین شهر استان تهران با تغییر وضعیت کرونایی در شرایط آبی قرار گرفته و فعالیت های ورزشی آن بلامانع است.

وی با اشاره به اینکه با تغییر این وضعیت فعالیت تمامی رشته ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در هر سانس امکان پذیر شده خاطرنشان کرد: با این تغییر شرایط فعالیت رشته های پربرخورد و رزمی پس از ۲۰ ماه مجدد از سرگرفته شد.

رییس گروه نظارت باشگاهها و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: پیشتر فعالیت رشته های فضای باز، انفرادی، استخر های سرپوشیده و روباز، باشگاههای بدنسازی و سالنی(با ۳۰ درصد ظرفیت در سانس) دایر شده بود.

خرم با بیان اینکه طی هفته جاری ۴۷ بازدید از سوی کارشناسان این نهاد از مجموعه های ورزشی استان صورت گرفته اظهار داشت: سه مجموعه ورزشی جدید به علت نبود مجوز فعالیت قانونی از سوی پلیس اماکن پلمب شده است.

وی با بیان اینکه پنج درخواست در کمیسیون کرونا این اداره کل مصوب شده است گفت: باشگاه داران برای جبران خسارت ناشی از کرونا از طریق سامانه کارآ مبلغ ۸۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت خواهند کرد.

به گفته این مسئول در هفته جاری مجوز ۱۷ باشگاه جدید نیز در استان تهران صادر شد.

همچنین با اعلام فرمانداری بهارستان، وضعیت این شهرستان در وضعیت آبی به لحاظ کرونا قرار گرفته و با استقبال خوب شهروندان، واکسیناسیون به موقع سراسری امکان پذیر است.

شهرستان بهارستان با ترکیب بخش‌های گلستان و بوستان، نسیم شهر و صالحیه در جنوب غرب استان تهران واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی