خدمت رسانی به حدود 3600 نفر از اموات کرونایی در باغ رضوان ارومیه


خدمت رسانی به حدود 3600 نفر از اموات کرونایی در باغ رضوان ارومیه

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری ارومیه گفت: این نهاد طی ماه های گذشته از شیوع ویروس کرونا به سه هزار و 589 نفر از اموات کرونایی خدمت رسانی کرده است.

حجت الاسلام عباسعلی مومن روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: از این تعداد، یک هزار و ۷۱۸ مورد در ۶ ماه ابتدایی امسال بوده است.

وی با بیان اینکه خدمات مربوط به کفن و دفن اموات مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی رایگان است، اضافه کرد: بر این اساس یک هزار و ۶۵ متوفی به صورت رایگان تدفین شده‌اند.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری ارومیه ادامه داد: ساخت ۵۶۵ قبر تک طبقه، یک هزار و ۲۰۶ قبر ۲ طبقه، اجرای یک هزار و ۲۰۰ فقره بتن ریزی قبور، یک هزار مترمربع بتن ریزی بین قبور، ساخت و جانمایی یک باب آلاچیق خانوادگی با احداث هشت قبر ۲ طبقه برای نمونه کار و نقشه برداریUTM قبور به تعداد ۱۵۰ هزار قبر در فضای جی آی اس و همچنین ممیزی با هماهنگی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری از دیگر اقدامات شاخص انجام شده سازمان بوده است.

حجت الاسلام مومن بیان کرد: انجام ۱۴ هزار و ۸۲۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری و تسطیح در قطعات خانواده معظم شهدا، قطعه ۵۵، قطعه ۵۷ و قطعه هنرمندان نیز از دیگر اقدامات شاخص انجام شده سازمان به شمار می رود.

وی با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن موبایلی جستجوی متوفیان ارومیه گفت: شهروندان می‌‎توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن از کافه بازار و khedmat.urmia.ir یا سیب آپ، اموات خود را مجازی زیارت کنند.

به گزارش ایرنا، ارومیه یکی از شهرهای با بیشترین درگیری با کرونا در کشور به شمار می رود و از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ کمتر روزهای زرد داشته است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج