ارتکاب جرایم عمدی در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بسیار کم است


ارتکاب جرایم عمدی در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بسیار کم است

تهران - ایرنا - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به تفاوت‌های موجود در مأموریت نیروهای مسلح گفت: با محاسبه این تفاوت‌ها، ارتکاب جرایم عمدی در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بسیار کم است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در دیدار با امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار با بیان اینکه نیروی هوایی جزو افتخارات جمهوری اسلامی است، افزود: اقدام شجاعانه همافران در ابتدای انقلاب اسلامی و مانور ۱۹ بهمن در مدرسه علوی برای همیشه نیروی هوایی را در تاریخ این مملکت جاودان کرد.

وی یادآور شد: عناصر وابسته و واداده در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما را از بعضی تسلیحات خریداری شده محروم کردند و حتی بخشی از آن‌ها را برگرداندند و اگر ایستادگی دلسوزان نیروی هوایی نبود، مابقی را هم قصد داشتند اعاده کنند. اگر این اتفاق افتاده بود واقعاً عملیات ۱۴۰ فروند هواپیما و حمله به اچ۳ در غربی‌ترین نقطه خاک عراق در اولین روزهای جنگ تحمیلی رخ نمی‌داد.

پورخاقان با اشاره به تفاوت‌های موجود در مأموریت نیروهای مسلح اظهارداشت: با محاسبه این تفاوت‌ها، ارتکاب جرایم عمدی در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بسیار کم است و جای تبریک دارد.

وی تصریح کرد: این نشان می‌دهد که از باب پیشگیری و برخورد با تخلفات نیروی هوایی موفق عمل شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه سازمان قضایی مقتدر با تصمیمات حکیمانه ضامن اقتدار نیروهای مسلح است، گفت: تبعیت از ولایت و انجام وظایف در راستای مأموریت‌هایی که قانون اساسی تعریف کرده راهی است که همه پیش روی داریم.

امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهارداشت: دید باز و شناخت خوبی که شما از نیروی هوایی دارید موجب خرسندی است و تمامی تلاش‌ خود را می‌گذاریم که فرامین مقام معظم رهبری را با پشتیبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح عملی کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: حتی یک متهم هم برای نیروی هوایی ارتش زیاد است چون حضرت امام (ره) این نیرو را نیروی الهی نامیده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403