توزیع جهیزیه مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی آغاز شد


توزیع جهیزیه مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت:کار توزیع 246 سری جهیزیه ویژه مددجویان استان که ارزش هر سری آن 30 میلیون تومان است از هفته جاری آغاز شده است.

مجید الهی راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سری جهیزیه شامل تلویزیون، یخچال، جاروبرقی و اجاق گاز است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۴۲ سری جهیزیه به ارزش حدود یک میلیارد تومان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه پارسال به علت شرایط کرونایی کارت خرید اقلام جهیزیه به مبلغ چهار میلیون تومان برای هر زوج در اختیار آنها قرار گرفت گفت: در مجموع به ۷۹۳ زوج زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در این سال کارت هدیه پرداخت شد.

الهی راد اظهار داشت: زوج های جوانی که متقاضی وام کمک هزینه خرید جهیزیه نیز باشند این نهاد آنها را به تسهیلات صندوق معرفی و تا سقف ۱۰ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه به آنها داده خواهد شد.

استان خراسان شمالی با جمعیت بیش از ۸۶۳ هزار نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در رده آخرین استانهای کشور قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تجمع دانشجویان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی