امام جمعه شهر گلستان: نظام پرداخت حقوق باید اصلاح شود


امام جمعه شهر گلستان: نظام پرداخت حقوق باید اصلاح شود

تهران- ایرنا- امام جمعه شهر گلستان گفت: وضعیت فعلی نظام پرداخت حقوق و دستمزدها رضایت بخش نیست و باید اصلاح شود و دولت نیز عدالت محوری را در کشور بگستراند.

حجت‌الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلستان که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: اسلام دین عدالت است و یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی هم اجرای عدالت در جامعه است.

وی افزود: متاسفانه وضعیت فعلی نظام پرداخت حقوق و دستمزدها رضایت بخش نیست اینکه عده ای حقوق نجومی بگیرند، عده ای حقوقهای ۳۰ میلیون تومانی و ۴۰ میلیون تومانی بگیرند، عده ای حقوقشان محرمانه باشد و عده ای از چند جا حقوق دریافت کنند، این رضایت بخش نیست، یا حقوق و مزایای بعضی از وزراتخانه ها و ادارات و نهادها و شرکتها با بقیه ادارات متفاوت باشد، این ها همه مواردی است که باید اصلاح شود و اجرای عدالت باید در جامعه خودش را نشان بدهد.

خطیب نماز جمعه شهر گلستان گفت: بسیاری از وزارتخانه ها و اماکن عمومی و دولتی زمین مناسب و ساختمان های اضافی دارند که گاهی در کنار خیابانها و بهترین جا است. دولت باید گروهی را مامور کند همه این اماکن را در کل کشور که از آنِ بیت المال و ادارات است شناسایی کند و از این املاک برای ایجاد و توسعه اماکن ورزشی، آموزشی و نیز کمک به جوانان بیکار و جویای کار استفاده شود.

ناطق نمازجمعه در پایان به اهمیت استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: مردم اگر می خواهند از سیطره تحریم های ظالمانه بیگانگان نجات یابند همانطوری که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند باید از تولیدات داخلی استفاده کنند، مشروط بر اینکه از تولیدات داخلی حمایت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی