افشای دستمزد نجومی بازیگران / در شب های مافیا چه می گذرد !


افشای دستمزد نجومی بازیگران /  در شب های مافیا چه می گذرد !

رکنا: دستمزد جالب بازیگران زن و مرد ایرانی برای حضور در بازی شب های مافیا افشا شد.

حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی ، بازیگر و کمدین است.حامد آهنگی تحصیلکره مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشد. حامد آهنگی از بازیگری شروع کرد حالا می نویسند و اجرا هم می کند. حامد آهنگی کمدین بسیار محبوب و مشهور ایرانی است. حامد آهنگی برنامه جدیدی به نام شب آهنگی ساخته که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

به گزارش رکنا،اگر شما هم مثل ما فکر می کردید که چندتا بازیگر دور هم جمع شدند و با هم بازی مافیا انجام می دهند جالب است بدانید که دستمزد بسیار بالایی برای این بازی گرفته اند.

حامد آهنگی می گوید من در ابتدا در سه قسمت اول این بازی 30 میلیون تومان دربافت کردم و در سه قسمت بعدی آن 40 میلیون تومان ، البته می دانم که دستمزد من از همه بازیگران پایین تر بود.

صحبت حامد آهنگی درباره دستمزدش چند نکته دارد : اول اینکه حامد آهنگی حضور محدودی در این بازی داشته است و دوم اینکه سلبریتی هایی در این بازی بوده اند که به لحاظ شهرت حامد آهنگی از آنها پایین تر است پس می تواند گفت بازیگران مشهوری که در این بازی بوده اند قطعا دستمزد بسیار بالایی دریافت کرده اند.

شکست شب های مافیا در شبکه نمایش خانگی

افشای دستمزد نجومی بازیگران /  در شب های مافیا چه می گذرد !

خیلی از کارشناسان بازی شب های مافیا در شبکه نمایش خانگی را یک پروژه شکست خورده می دانند چراکه جمع آوری این همه بازیگر و سلبریتی در یک بازی و هزینه های بسیار بالایی که داشته است در مقابل آن فروش بسیار کمی به دست آمده است. البته این شکست فقط برای شب های مافیا نیست بلکه مسابقه هفت خان محمدرضا گلزار هم این داستان را تجربه کرده است. در فصل دوم این سری نیز بازیگرانی چون بهاره افشاری، ترلان پروانه، رزیتا غفاری، لاله اسکندری، متین ستوده، شبنم قلی خانی، سارا خوینی ها، نسرین مرادی، رویا جاوید نیا، زهرا داودنژاد، نگار عابدی و کیمیا بابائیان حضور دارند. و اما در فصل سوم از سری سوم نیز چهره هایی چون کوروش تهامی، مجید یاسر، علی صبوری، امیر کاظمی، ارشا اقدسی، امیر غفارمنش، عباس جمشیدی فر، شهرام عبدلی، حسین سلیمانی، سیاوش مفیدی، مهدی جهانی و ادموند بزیک مافیا بازی می کنند. در سری جدید رئالیتی شوی محبوب ابوطالب، کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده حضور دارد.

افشای دستمزد نجومی بازیگران /  در شب های مافیا چه می گذرد !

منبع: برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 8.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعترافات تکان دهنده همسرکُش ها در مشهد ! + عکس 3 زن و مرد قاتل