نمایندگان هرمزگان و ساوه راهی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان شدند


نمایندگان هرمزگان و ساوه راهی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان شدند

بندرعباس - ایرنا - تیم های فوتسال جوانان ایندگان هرمزگان و شهرداری ساوه در آخرین روز از رقابت های لیگ برتر فوتسال جوانان کشور با تساوی 2 _2 راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، لیگ برتر فوتسال جوانان کشور با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶تیمی در شهرهای بندرعباس و شهرکرد برگزار شد. مسابقات گروه دو لیگ برتر فوتسال جوانان پسر کشور با حضور تیم های شهرداری ساوه ، مجتمع فردوس قم ، تکاور زابل ، شهدای سرخه ای شهر ری ، پاسارگاد بروجرد و آیندگان هرمزگان به میزبانی بندرعباس درسالن فجر این شهر برگزار شد.

شهید سرخه ای ری در پنجمین و آخرین روز از رقابت ها با نتیجه ۵ بر ۲ تکاور زابل را شکست داد، مجتمع فردوس قم هم توانست با نتیجه ۵ بر۱ پاسارگاد بروجرد را مغلوب کند و درآخرین بازی روز پنجم آیندگان هرمزگان و شهرداری ساوه به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه مساوی ۲ _۲ به پایان رسید.

آیندگان هرمزگان در پایان این رقابت ها با کسب ۱۳ امتیاز از چهار پیروزی و یک مساوی و با ۲۲ گل زده و ۷ گل خورده در این گروه صدر نشین شد.

شهرداری ساوه نیز با کسب ۱۳ امتیاز از چهاربرد، یک مساوی و با ۱۷ گل زده و ۱۰ گل خورده در رده دوم جای گرفت، مجتمع فردوس قم با کسب ۹ امتیاز از سه برد و ۲ باخت و همچنین با ۱۷ گل زده و ۱۳گل خورده در جایگاه سوم قرار گرفت.

شهید سرخه ای شهر ری هم با کسب ۶ امتیاز از ۲ برد، و ۳ باخت و با ۱۶گل زده و ۱۷ گل خورده به جایگاه چهارم دست یافت، تکاور زابل با کسب ۳ امتیاز از یک برد، چهار باخت و با ۸ گل زده و ۲۱ گل خورده در رده پنجم گروه قرار گرفت ، پاسارگاد بروجرد هم بدون امتیاز و با پنج باخت با ۶ زده و ۱۸ گل خورده در جایگاه ششم جای گرفت.

تیم های آیندگان هرمزگان و شهرداری ساوه از گروه دو به مرحله بعد صعود کردند که باید با ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و شهدای گمنام تبریز از گروه یک برای کسب قهرمانی رقابت کنند.

در این دوره از مسابقه که به میزبانی بندرعباس برگزار شد، هشت داور از سراسر کشور رقابت ها را قضاوت کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی