آخرین خبرها از جشنواره تئاتر اصفهان


آخرین خبرها از جشنواره تئاتر اصفهان

دبیر اجرایی سی و سومین جشنوارۀ تئاتر استان اصفهان، با اعلام شروع مرحلۀ بازبینی آثار راه‌یافته به این جشنواره، دربارۀ جزئیات برگزاری آن توضیحاتی را بیان کرد.

احسان جانمی به ایسنا گفت: فراخوان سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان، شهریورماه سال جاری منتشر و تعداد ۲۸ اثر از شهرهای مختلف استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد آثار ارسالی به ترتیب مربوط به شهرهای اصفهان، نجف‌آباد و کاشان بود و از شهرهای خمینی‌شهر، زرین‌شهر، گلپایگان و پیربکران نیز آثاری به دستمان رسید.

دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: از بین آثار رسیده، تئاترهایی که واجد شرایط بودند به مرحلۀ بازبینی راه یافتند و اکنون، بنده به همراه امیرهوشنگ جمشیدیان و پیمان کریمی مشغول بازبینی این آثار هستیم.

جانمی افزود: نتایج مرحلۀ بازبینی، روز ۱۲ یا ۱۳ آبان ماه اعلام خواهد شد و برای برگزاری جشنواره نیز از روز ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، نام تئاترهای راه‌یافته به مرحلۀ بازبینی سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان به شرح زیر است:

«ترانه‌ای برای آیدا» به کارگردانی امین پناهی، «ظل النساء» به کارگردانی شکیبا معقولی، «یک اتفاق ساده» به کارگردانی مریم کاظمی، «سه مونولوگ برای پل» به کارگردانی نوید بانی، «تلخک» به کارگردانی مریم علی‌اکبری، «گام معلق یک خفت گیر» به کارگردانی منصور مهدی، «بانو آئویی» و «حراج» به کارگردانی فاطمه بختیار، «مویه کور» به کارگردانی منصور قربانی، «مرثیه‌ای برای بهارنارنج‌های پلاسیده» به کارگردانی قادر طباطبایی، «پک» به کارگردانی احسان فاضلی، «دیدار در باغ فیض» به کارگردانی امیر قیطاسی، «آفتاب در انتظار» به کارگردانی روح‌الله غضنفری، «این داستان را اولین بار...» به کارگردانی شکرانه، «شیش و بش» به کارگردانی عباس فخری، «دویچلند» به کارگردانی هومن حیدری، «آبی زلال عشق» به کارگردانی سعیده خلجی، «دخالت در امور طبیعی» به کارگردانی احمد ایزدی، «جادوی شهرزاد» به کارگردانی احمد دهقان، «در سوگ شب هزار و یکم شهرزاد قصه ساز» به کارگردانی پویان عطایی، «کلمه، وست، سکوت» به کارگردانی رامین علیزاده، «با گارد باز گوشه رینگ» به کارگردانی نورا لک، «غلامرضا لبخندی» به کارگردانی مهدی سه دهی، «رویای کولی آشفته» به کارگردانی مهدی رضایی، «نقل هفت جانی سگ‌ها» به کارگردانی هادی عسکری و «خط قرمز» به کارگردانی جواد صرامی.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل