اجرای 200 پروژه عمرانی در بودجه سال 1400 شهرداری کرمانشاه لحاظ شده است


اجرای 200 پروژه عمرانی در بودجه سال 1400 شهرداری کرمانشاه لحاظ شده است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بودجه شهرداری کرمانشاه با اشاره به تصویب بودجه سه هزار میلیارد تومانی امسال شهرداری در شورای اسلامی شهر، گفت: اجرای 200 پروژه عمرانی در بودجه امسال لحاظ شده است.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، «علی جمور» روز یکشنبه با بیان اینکه هدف مجموعه شهرداری کرمانشاه خدمت رسانی به مردم است، افزود: با همین نگاه، ۷۲ درصد بودجه سال ۱۴۰۰ به مباحث عمرانی شهر اختصاص داده شده و ۲۸ درصد آن بودجه جاری است.

مدیرکل بودجه شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مبلغ ۲ هزار و ۱۴۶ میلیارد تومان بودجه عمرانی شهر کرمانشاه است که به صورت تخصصی در بین مناطق هشت گانه و سازمان های شهرداری تقسیم شده است.

جمور با بیان اینکه بودجه آسفالت امسال با ۱۰۰ میلیارد تومان نسبت به سال گذشته ۱۰۰ افزایش داشته است خاطرنشان کرد: درآمد مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه در ۶ ماه نخست سال بطور متوسط ۷۰ درصد بوده که منطقه ۲ با بیش از ۹۰ درصد تحقق بودجه، رتبه برتر را کسب کرده است.

وی با اشاره به بودجه ۸۵۴ میلیاردی شهرداری در بحث هزینه جاری گفت: در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰، میزان هزینه جاری شهرداری کرمانشاه ۲۵ درصد بوده که این نشان از کاهش و صرفه جویی ۲۵ درصدی در هزینه جاری بوده است.

مدیرکل بودجه شهرداری کرمانشاه با اشاره به پیش بینی اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی شهر کرمانشاه در بودجه سال ۱۴۰۰ بیان کرد: پروژه های بزرگی همچون تکمیل قطار شهری با ۷۰۰ میلیارد تومان، خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس با ۲۰۰ میلیارد تومان، آسفالت ۱۰۰ میلیارد تومان و توسعه فضای سبز با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از جمله پروژه های مهم شهرداری است.

جمور در پایان با اشاره به بودجه ۹ میلیارد تومانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: مجموعه شهرداری کرمانشاه هدفی جز خدمت به مردم ندارد، لذا نیاز است مردم کرمانشاه نیز با مشارکت و همراهی خادمین خود در شهرداری، نقش مهمی را در توسعه شهری ایفا کنند.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و شهرداری در قالب هشت منظقه شهری به شهروندان آن خدمات ارائه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت