ستاد مرکزی پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به اردبیل فعال شد


ستاد مرکزی پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به اردبیل فعال شد

اردبیل - ایرنا _ استاندار اردبیل با اشاره به تشکیل ستاد مرکزی پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری به استان ، خواستار ارائه گزارش مصوبات از سوی دستگاه‌های اجرایی به ستاد مرکزی در استانداری شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، سیدحامد عاملی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان افزود: لازم است هر یک از دستگاه‌های اجرایی که مصوباتی در حوزه آن‌ها در هشتمین سفر رییس جمهوری به تصویب رسیده ، نماینده‌ای از دستگاه مربوطه را برای پیگیری مستمر انتخاب کنند.

وی اظهارکرد: سفر رییس جمهوری قبل از ابلاغ بودجه، اقدامی موثر برای استان بود و با مصوباتی که در این سفر اعمال شد، بسیاری از پروژه‌های مهم اجرایی می‌شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مصوبات سفر رییس جمهوری به صورت رسمی بزودی ابلاغ می‌شود، بر پیگیری اجرای مصوبات سفر تاکید کرد.

عاملی به انعقاد تفاهم‌نامه با بانک‌های کشور در سفر رییس جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: در قالب این تفاهم‌نامه مقرر شده بانک‌ها با اولویت طرح‌های مصوب سفر تسهیلاتی برای این طرح‌ها پرداخت کنند.

استاندار اردبیل با بیان مصوبات سفر رییس جمهوری در دستگاه‌های مختلف میزان اعتبارات مصوب برای هر یک از پروژه‌ها را هم به طور جداگانه عنوان کرد و خواستار پیگیری مدیران مرتبط برای جذب آن شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییرات و سرنوشت بازیگران سریال زندگی به شرط خنده ! / فوت جوانترینشان + بیوگرافی و عکس ها