برگزاری اردوی یک روزه زیارتی سیاحتی توسط بچه های کانون راوی نور


برگزاری اردوی یک روزه زیارتی سیاحتی توسط بچه های کانون راوی نور

عارفی کیا گفت: حدود 50 نفر از اعضای این کانون جهت اردوی زیارتی سیاحتی یک روزه به زیارت امامزادگان شهرری اعزام شدند.

حبیب عارفی کیا مدیر کانون فرهنگی هنری راوی نور در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: حدود ۵۰ نفر از اعضای این کانون جهت اردوی زیارتی سیاحتی یک روزه به زیارت امامزادگان شهرری اعزام شدند.

وی تصریح کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)،امامزاده طاهر(ع)، امامزاده حمزه(ع) وامامزاده عبدالله(ع) در شهر ری از جمله مکان هایی بودند که در این اردو مورد بازدید اعضای کانون قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری راوی نوراذعان داشت: با فروکش شدن شیوع بیماری کرونا این اردوی یک روزه البته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و مورد استقبال اعضای کانون قرار گرفت.

عارفی کیا اضافه کرد: برپایی جلسات ترتیل قرآن کریم در جوار امامزادگان و سخنرانی در خصوص سبک زندگی ائمه معصومین (ع) از جمله برنامه های فرهنگی این اردو بود.

وی ادامه داد: چنین برنامه های فرهنگی می توانند نوجوانان و جوانان را با زندگی ائمه اطهار (ع) بیش از پیش آشناتر کند و به عنوان یک الگوی تربیتی شناخته شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری راوی نور افزود: استحکام اعتقادات دینی و قرآنی نوجوانان و جوانان عضو کانون از جمله اهداف برپایی این اردو است.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری راوی نور به آدرس خیابان فداییان اسلام مسجد فیروز آبادی واقع گردیده است.

پایان پیام/704

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر