حل مشکلات کلان شهرداری سقز در دستور کار قرار می‌گیرد


حل مشکلات کلان شهرداری سقز در دستور کار قرار می‌گیرد

سنندج - ایرنا - شهردار سقز گفت: باید مسایل و مشکلات کلان شهرداری سقز از جمله بدهی‌های بانک شهر و ملک‌های بازداشتی که شهرداری را زمین‌گیر کرده در دستور کار قرار داده و برطرف کنیم.

ارسطو گویلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به مشاهدات میدانی، بررسی، جمع آوری اطلاعات و آمار حوزه‌های مختلف شهرداری سقز، این نهاد دارای ظرفیت و توانایی های مناسبی در ۲ بخش نیروی انسانی و منابع است که باید با اتحاد و یکدلی بتوان حداکثر استفاده بهینه از منابع در راستای توسعه متوازن شهری برد.

وی با اشاره به ترسیم خط مشی های کلی برای تدوین چشم انداز توسعه شهری، تاکید کرد: در مرحله اول باید مسایل و مشکلات کلان نهاد از جمله بانک شهر و ملک های بازداشتی، که شهرداری را زمین گیر کرده، مرتفع کرد و با برنامه ریزی و پیگیری های لازم برای حل مشکلات، امید است به زودی خبرهای خوشی برای همشهریان عزیز، گشایش عرصه های خدمات رسانی و توسعه شهری داشته باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به آغاز حل مشکلات پروژه های سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: حمایت قاطع از سرمایه‌گذاری به صورت بازی برد-برد و همچنین مشارکت های سه جانبه را مدنظر داریم و در این زمینه قطعا منافع شهر و شهروندان خط قرمز خواهد بود.

گویلی توجه به توانایی و تخصص کارکنان را ضروری خواند و تاکید کرد نباید در این راستا هیچ پتانسیلی بلااستفاده بماند و لازم‌است حوزه رفاهی کارکنان در بخش های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

شهردار سقز گفت: از فروش املاک این نهاد تا حد امکان پرهیز و باید حداکثر استفاده بهینه از این سرمایه ها را مدنظر قرار داد.

گویلی شفاف سازی در تمامی بخش های شهرداری را از جمله برنامه های کاری برشمرد و گفت: تا زمانی شهرداری کارآمد، شفاف و پاسخگوی نیازهای مردم باشد، قطعا شهروندان از آن حمایت و در کنار ما خواهند بود.

وی با بیان اینکه حرکت در راستای شهر الکترونیک از لازمه دنیای امروز است که در این حوزه برنامه های خوبی خواهیم داشت، یادآور شد: باید ظرفیت های سقز را به تمام دنیا شناساند و از آن در جهت نیل به توسعه بهره گیری کرد.

شهرداری سقز بیش از ۹۸۰ میلیارد ریال بدهی به بانک شهر و سازمان تامین اجتماعی دارد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی