سردرگمی برای لکلرک و فراری بعد از گرندپری ترکیه 2021


فرمول یک ایران – چارلز لکلرک بعد از گرندپری ترکیه احساس می کند که یک سکو را از دست داده اما نکته مهم تر برای او و فراری نحوه عملکرد لاستیک های نو بود. بیشتر رانندگان مقدار زیادی از مسابقه را روی یک لاستیک طی کردند اما چارلز مدتی پیشتاز بود و می خواست نهایت استفاده خود را از این موضوع بکند. با گذشت مسابقه زمان های رقبای او پیشرفتی نمی کردند و تیم...

فرمول یک ایران چارلز لکلرک بعد از گرندپری ترکیه احساس می کند که یک سکو را از دست داده اما نکته مهم تر برای او و فراری نحوه عملکرد لاستیک های نو بود.

بیشتر رانندگان مقدار زیادی از مسابقه را روی یک لاستیک طی کردند اما چارلز مدتی پیشتاز بود و می خواست نهایت استفاده خود را از این موضوع بکند.

با گذشت مسابقه زمان های رقبای او پیشرفتی نمی کردند و تیم از چارلز پرسید که آیا می توانی تا آخر مسابقه روی این لاستیک ها بمانی. با این وجود مدتی بعد والتری بوتاس توانست با لاستیک های جدید خود از وی عبور کند و در نهایت لکلرک به رتبه چهارم تنزل پیدا کند. راننده موناکویی متوجه شد بخاطر تصمیم اشتباهش و دیر آمدن به پیت لین سکو را از دست داده است اما از مسیری که به سمت رتبه چهارم در روز یکشنبه طی کرد پشیمان نیست‌.

چارلز در این مورد گفت:

خیلی عجیب است. فکر می کنم کم و بیش مسابقه و تصمیمات برای خیلی ها شبیه به هم بود ولی چیزی که ما را سردرگم کرد زمان درست مراجعه به پیت لین بود چراکه من روی لاستیک های استفاده شده و قدیمی بودم و در رادیو زمان های بوتاس روی لاستیک هی نو را شنیدم.

در ابتدا زمان های او سریع نبودند و تصور کردم که می توانیم با این لاستیک ها جلو بمانیم اما در هفت دور خیلی خرده شدند و سرعت بقیه بالا رفت. حالا که سرعت آنها را دیدیم می دانستیم باید لاستیک ها را تعویض کنیم که این کار را کردیم اما دیر شده بود.

برای ده دور پایانی خواستم از آنها نهایت استفاده را ببرم اما نمی دانم چرا این امر محقق نشد.

سردرگمی برای لکلرک و فراری بعد از گرندپری ترکیه 2021سردرگمی برای لکلرک و فراری بعد از گرندپری ترکیه 2021

چارلز لکلرک ، فرناندو آلونسو و سباستین فتل – فرمول یک 2021

لکلرک در پایان گفت:

این اتفاق باعث شرمساری است چون سکو را از دست دادیم اما از چیزی پشیمان نیستم. در روسیه ارتباط خوبی با تیم شکل نگرفت اما اینجا خیلی خوب بود.

تصویر درستی از مسابقه در ذهنم داشتم و فکر کنم بهترین تصمیم را در آن موقع گرفتم اما نتیجه مطلوبی نداشت. مسابقه عجیبی بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول