فرماندار دامغان:نیروهای مسلح در بیانیه گام دوم انقلاب نقش کلیدی دارند


فرماندار دامغان:نیروهای مسلح در بیانیه گام دوم انقلاب نقش کلیدی دارند

سمنان- ایرنا- فرماندار دامغان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی ایفا می‌کنند.

به‌ گزارش ایرنا، مهدی بندرآبادی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته ناجا که در محل فرماندهی انتظامی دامغان برگزار شد، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، با هوشمندی در پایان ۴۰ سال، نقشه راه برای رسیدن به جامعه آرمانی و تمدن نوین اسلامی ترسیم کردند که نشان می‌دهد افق تعریف شده وجود دارد و نقش نیروهای نظامی و انتظامی کشور در پیشبرد اهداف این بیانیه نقش مهمی است.

وی ادامه داد: امروز با همدلی و وحدت بین مسوولان شهرستان دامغان که با پیشینه و قدمت تاریخی خود به دیار تمدن و تدین معروف است، از نظم و امنیت خوبی برخورداریم.

بندرآبادی اظهار داشت: نیروهای انتظامی باید همچون گذشته با استفاده از دانش نوین، سطح مهارت های خود را ارتقا دهند.

فرماندار دامغان خاطرنشان کرد: برنامه‌های مسوولان باید واقع بینانه و براساس توان و واقعیت ها باشد تا بتوان به سرعت به سمت قله پیشرفت و آبادانی گام برداشت.

به گزارش ایرنا، نشست خبری با خبرنگاران، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار مردمی، تقدیر از خیران امنیت ساز، تجلیل از نمونه های ترافیکی، برگزاری مسابقه‌های ورزشی، ویزیت رایگان، ایجاد ایستگاه گزینش و استخدام در نماز جمعه و برگزاری میز خدمت، از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در دامغان است.

هفته نیروی انتظامی امسال از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانون‌مدار و امین مردم آغاز شد و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رسوایی اخلاقی بازیگر زن سریال جومونگ 3