معرفی نسخه به‌روز شده ام جی ZS الکتریکی


معرفی نسخه به‌روز شده ام جی ZS الکتریکی

پیروی معرفی نسخه به‌روز شده ZS درون‌سوز، کمپانی ‌ام جی موتورز از ZS الکتریکی فیس لیفت هم رونمایی کرد. این خودرو دارای جلوپنجره و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید و مجموعه باتری بزرگ‌تر برای ایجاد شعاع حرکتی بهتر است. ام جی ZS الکتریکی اولین بار در سال 2018 معرفی و به خاطر قیمت رقابتی خود محبوب … The post معرفی نسخه به‌روز شده ام جی ZS الکتریکی appeared...

پیروی معرفی نسخه به‌روز شده ZS درون‌سوز، کمپانی ‌ام جی موتورز از ZS الکتریکی فیس لیفت هم رونمایی کرد. این خودرو دارای جلوپنجره و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید و مجموعه باتری بزرگ‌تر برای ایجاد شعاع حرکتی بهتر است.

معرفی نسخه به‌روز شده ام جی ZS الکتریکی

ام جی ZS الکتریکی اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی و به خاطر قیمت رقابتی خود محبوب شد. مدل فیس لیفت شده این خودرو از ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد تا مشتریان اروپایی بیشتری را به خود جذب کند.

معرفی نسخه به‌روز شده ام جی ZS الکتریکی

این خودرو از نظر طراحی دارای چراغ‌های جلو و عقب جدید LED می‌باشد که از مدل درون‌سوز گرفته شده اما سپر جلو طراحی متفاوت‌تری دارد. جلوپنجره نیز کاملاً بسته بوده و از الگوی جدیدی سود می‌برد.

از دیگر تغییرات ZS الکتریکی فیس لیفت می‌توان به رینگ‌های جدید و سپر عقب متفاوت اشاره کرد. داخل کابین هم از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی جدید به همراه سیستم اطلاعات سرگرمی جدید iSMART ام جی استفاده شده است. این سیستم دارای ویژگی‌ها و عملکردهای از راه دور جدید و گزینه‌های ارتباطی بیشتر می‌باشد.

معرفی نسخه به‌روز شده ام جی ZS الکتریکی

اما جدای از بهبودهای بصری و تکنولوژیک، مهم‌ترین تغییر این کراس اوور الکتریکی به استفاده از باتری ۷۲ کیلووات ساعتی بزرگ‌تر و شعاع حرکتی ۴۳۹ کیلومتری مربوط می‌شود. ام جی در سال ۲۰۲۲ نسخه ارزان‌تر این خودرو با باتری ۵۱ کیلووات ساعتی و برد ۳۱۹ کیلومتری را نیز معرفی خواهد نمود.

معرفی نسخه به‌روز شده ام جی ZS الکتریکی

شعاع حرکتی هر دو نسخه یاد شده به‌طور قابل‌توجهی بهتر از نسخه پیش از فیس لیفت بوده چراکه آن مدل دارای باتری ۴۴.۵ کیلووات ساعتی و شعاع حرکتی ۲۶۲ کیلومتری بوده است. مدل فیس لیفت ZS الکتریکی همچنین از شارژ سریع‌تر پشتیبانی می‌کند. با استفاده از شارژر سریع می‌توان مدل مجهز به باتری بزرگ‌تر را تنها در ۴۲ دقیقه شارژ کرد هرچند در صورت استفاده از شارژر استاندارد این زمان به ۱۰.۵ ساعت خواهد رسید.

قیمت این خودرو در نوامبر ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد. گفته شده نسخه دارای شعاع حرکتی بیشتر قیمت پایه ۳۴۹۹۰ یورویی داشته درحالی‌که مدل سطح پایین‌تر با قیمت ۳۰۹۹۰ یورویی در دسترس خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خودروی برقی تک‌نفره می‌آید