نماز جمعه در کرمانشاه برگزار می شود


نماز جمعه در کرمانشاه برگزار می شود

کرمانشاه- ایرنا- ستاد نماز جمعه کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز سیاسی، عبادی جمعه این هفته 16 مهرماه در کرمانشاه با حضور مردم ولایت مدار و با بصیرت کرمانشاه به امامت آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در مسجد جامع  برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه از نمازگزاران خواسته شده با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و همراه داشتن ماسک و مهر نماز مراقب حفظ سلامت خود و اطرافیان باشند.

این اطلاعیه می افزاید: سخنران قبل از خطبه های نماز جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ایرانی مدیر حوزه های علمیه استان در خصوص هفته وقف خواهد بود.

براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، شهرستان های سرپل ذهاب، پاوه، کرمانشاه، جوانرود، گیلانغرب و هرسین همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

شهرستان های سنقر و کلیایی، کنگاور، گیلانغرب، روانسر و صحنه هم در وضعیت نارنجی و شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

هم‌اکنون ۹۸۲ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعداد آنها نسبت به روز گذشته ۱۰ نفر کمتر شده است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: از این تعداد، ۲۰۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۴۲ نفر هم وخیم است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۵ نفر در مراکز درمانی استان با علایم بیماری کرونا بستری و ۲۰۰ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۳۶۱ بیمار هم در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به روز قبل ۹۴ نفر کمتر است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اشکان دژاگه به لیگ جرارد پیکه پیوست/ کاپیتان ایران در جمع پادشاهان فوتبال